Hey meiden,
Dit is het vervolg van Lijstjes en Grafiekjes. Klets hier weer gezellig mee.
Liefs,
Babii
BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Maria1982 schreef:Wat verwarrend Laura. Ze zeggen een streepje is een streepje, maar het zou idd moeilijk te rijmen zijn met je temp. Heb je wel direct gekeken na de wachttijd? Als je na de toegestane tijd keek heb je mogelijk een indrooglijntje gezien. Toch hoop ik het heel erg voor je!!! Heb je al kruidvat testen gekocht?
Maria1982 schreef:@epat. Ik duim voor je dat je vliegtuig gewoon gaat. Je hebt wel een goede vakantie verdient! En dat geld natuurlijk ook voor mcm. Niet ziek worden hoor epat. Het heerst wel heel erg in mijn omgeving.
Ik zit nog in spanning. Zaterdag had ik de teleurstelling dat mijn temp gedaald was naar 36,7. Normaal gesproken als hij naar 36,7 daalt betekent het dat ik ongesteld ga worden. Maar nu is hij de afgelopen dagen weer naar 37,0/37,1 gestegen. Nu grijp ik me weer heel erg aan deze strohalm vast. Hoewel ik heb gelezen dat als je zwanger bent je temp, een week na je ovulatie, geen dip maakt. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb vrijdag mijn nod, dus ik ben heel benieuwd wat mijn temp morgen en overmorgen doet...
anne-87 schreef:Hallo meiden,
Ik heb vandaag rond 14.00 roze afscheiding verloren. Dus mijn 😈 zullen er wel aan komen. Vanaf hoelaat telt de avond dan? vanaf 18.00 ofzo?
Als vandaag mijn 😈 doorbreken is het dan raadzaam om alvast aan de bel te trekken bij de huisarts. Of ben ik hier veelste vroeg mee omdat ik in feb pas gestopt ben met de pil? Die korte luteale fases maakt me wel echt onzeker!!
liefs,