kruimeltje schreef:@ Geit, het enige dat we kunnen doen is afwachten en blijven testen & tempen.
Nog een vraagje :?: :?:
Hoe zit dat nu met het slijm/afscheiding?
Wanneer is het sticky, creamy, Watery, Eggwhite?
Ik vind dat soms heel moelijk te bepalen. Hoe doen jullie dat?
vandaag temp. ik weer 36.9 😢
dat is bij mij altijd een overgangstemp.... slaat nu dus nergens op...
ook sinds gisteren weer wat meer kramp en meer 'bloedverlies', terwijl het bijna helemaal weg is. mijn lichaam is denk ik van streek. heb ook hoofdpijn 😞
ik heb nu nog steeds bruine prut :oops: dat schrijf ik op als 'spotting', ook als ik het alleen aantref op de wc en niet in mijn onderbroek...
Ik weet niet of ik het goed doe/deed, maar in de rondes voordat ik zwanger werd:
'creamy' zo noem ik mijn default-spul... het is wittig/doorzichtig, maar een wat dikkere, troebelere substantie, niet waterig en je han er helemaal geen draden mee trekken
'sticky' dat heb ik niet zo vaak, maar zo noem ik het als de 'creamy' echt plakkerig is geworden, dat is ook wat droger spul
'watery' is als ik heel sappig ben, gaat bij mij ook vaak samen met meer zin in seks :oops: maar dan voel ik het echt nattig zijn daar beneden
'eggwhite', zo noem ik het als ik er echte draden van kan trekken als ik het pak, dat heb ik maar 2 dagen ofzo per cyclus. het is mijn man's favoriet voor de seks, is echt een soort glijmiddel ofzo (dan heb ik meestal ook meer zin in seks)