Ik dacht dat ik hier gisteren ook nog een berichtje had gepost, maar ik zie hem niet.
Zal ik het wel vergeten zijn of dat het mis is gegaan.
Ik zie dat het "mysterie" van de vierkantjes is opgelost 😉
En ik zie dat jullie allemaal even zuinige hollanders zijn als ik, hoef ik me daar ook niet meer voor te schamen.
@ Epat, zo te zien blijf je lekker warmbloedig, houden zo!
@ Geit, nog steeds bloedverlies bij jou zie ik en ook nog een beetje schommelende temp.
@ Anne-87, jouw temp is netjes hoog, en ik zie dat je ook een positieve zwangerschapstest hebt!
SUPER, GEFELICITEERD meid!
@ Zon, vervelend dat je toch weer ongesteld bent geworden. Wel goed dat je er niet echt verdrietig bij bent.
Wel naar dat je onzekerheid hebt over je LF-fase.
Je kunt in FF ook je ovulatietesten aangeven he ... in het tabblad Test en dan bij OPK kun je - of + invullen.
Ik zie ze er nu niet bij staan in je grafiekje.
@ Laura, lekker gaan genieten van je zwangerschap!
@ Lin, je hebt inderdaad een onregelmatige en lange cyclus vervelend hoor!
Ik hoop voor je dat de huisarts en anders de gyn je verder kan helpen.
Succes met tempen en zwanger worden.
@ Annemieke, ik hoop voor je dat er morgen weer een tweede streepje verschijnt. Ik duim voor jullie.
Hier gisteren weer een klein beetje positief nieuws ... mijn man mag volgende week (10 juni) op sollicitatiegesprek komen.
Hij werd gebeld en heeft wel een half aan de telefoon gezeten met die man. Hij had er een goed gevoel over.
Ik hoop dat dat gevoel gaat kloppen en dat hij straks weer een leuke baan heeft.
Verder ging het gisteren wel redelijk.
Ik heb wat foto's gemaakt van ons appartement (badkamer, toilet en slaapkamer) voor als we straks ons huis gaan verkopen.
http://s1020.photobucket.com/albums/af3 ... 73/Woning/Maar dan moet manlief wel eerst weer een vaste baan hebben.
Als het gesprek goed gaat zullen we waarschijnlijk richting randstad moeten verhuizen want zij zitten in Rijswijk (bij Rotterdam) en dat is niet echt handig vanuit Apeldoorn.
Vandaag weer een slechte dag.
Heel erg moe. Vanmorgen bij het KV weer nieuwe zwangerschapstestjes gehaald ... kom ik thuis is het doosje gewoon leeg.
Alleen de gebruiksaanwijzing zat er nog in. Dus direct gebeld en toen mocht ik hem om komen ruilen voor een vol doosje.
Zelfs die goedkope testjes (2 voor 5 euro!) worden dus nog gejat ... dat geloof je toch bijna niet.
Daarna nog een keer zo'n testje gedaan en nog steeds een licht streepje op de test :shock:
Ik had echt gehoopt dat hij onderhand blanco zou zijn.
Dus ik heb het ziekenhuis gebeld om te vragen of dat normaal was na 3 weken nog een positieve test.
De arts-assistent heeft het met de gyn overlegd en later teruggebeld.
Het kan wel tot 5 weken duren voordat een test negatief is ... maar het goede nieuws was volgens haar dat er best alweer een eisprong kan komen, dat daarvoor niet alles weg hoeft te zijn.
Dus we blijven tempen en klussen in de hoop dat mijn temp vandaag of morgen toch omhoog gaat.
A.s. maandag heb ik een afspraak bij de bedrijfsarts.
Dan wil ik met hem gaan bespreken hoe ik het werken weer kan gaan opbouwen of dat het verstandiger is om nog even rust te houden tot mijn vakantie (over 3 weken).