@ Epat, wat balen meid dat je nog steeds geen eisprong kunt vinden.
En als je emoties ook nog met je op de loop gaan ... dikke knuffel, want die kun je wel even gebruiken denk ik.
@ Lin23, kun je het linkje naar je tempkaartje in je onderschrift zetten?
Nu ben ik hem elke keer kwijt.
@ Lin76, gefeliciteerd meid ... wat een supernieuws.
Ik hoop dat we je snel allemaal kunnen volgen.
Misschien is je ei toch iets later geweest of maak je wat langzamer HCG aan.
Ik hoop ook voor je dat het roodbruinverlies ophoudt.
@ La Bella, het kan nog hoor dat je ei iets later springt dan de gyn dacht.
Hopen dat je morgen of overmorgen een tempstijging ziet.
@ Geit, verderop heb ik een paar stukjes over de invloed van de maan neergezet.
Als het echt klopt dat de maan hier invloed op heeft dan wordt het weer heel spannend voor mij want dan viel mijn ei in de goede periode.
@ Zon, dat je het echt koud had toen je wakker werd kan misschie 1 tiende schelen, maar niet veel meer hoor denk ik.
En volgens mij kan FF het best goed hebben met je eisprong.
Hier vanmorgen ook weer menstruatiekalender.net bijgewerkt.
En wat zie ik tot mijn verbazing. De vorige tempstijging dat ik dacht dat ik mijn ei had, maar waarna ik toch niet ongesteld (of zwanger) werd ... die viel precies gelijk met mijn kosmobiologishe eisprong.
Zou die dan een tempverhoging veroorzaakt kunnen hebben? Lijkt me wel een beetje vreemd. Maar ja je weet het niet he.
En de eisprong (die ik wel gevonden heb met de ovutesten) van deze week valt weer precies tegelijk met de kosmobiologische eisprong.
Ze zeggen dat als je kosmo-ei en je biologische (normale) eisprong tegelijk vallen dat je dan een veel grotere kans hebt om zwanger te raken.
Ik ben benieuwd ...
Ik zag trouwens dat de maancyclus van mijn man zelfs goed zat deze ronde ... spannend!!! :-?
Voor wie er meer wil weten over kosmobiologische cyclus:
[INDENT]
Kosmo Ei Behalve een ‘normale’ eisprong zou je volgens de kosmobiologische vruchtbaarheid ook een tweede eisprong hebben. De ‘normale’ eisprong vindt plaats tussen twee menstruaties. De tweede eisprong hang samen met de positie van de maan op de dag van je geboorte. Veel dingen in de natuur lopen synchroon met de cyclus van de maan. Het openen en sluiten van oesters bijvoorbeeld. En ook een zwangerschap duurt 280 dagen, oftewel precies 10 maanmaanden. In de jaren '50 ontdekte de Hongaarse arts dr. Eugen Jonas de kosmobiologische vruchtbaarheid. Op deze Duitse site kun je jouw kosmobiologische kalender berekenen. Maan & vruchtbaarheidDe maan is een universeel vruchtbaarheidssymbool. Maar wist je dat ook jouw vruchtbaarheid door de maan zou kunnen worden beïnvloed? In de jaren ’50 ontdekte de Hongaarse arts dr. Eugen Jonas de kosmobiologische vruchtbaarheid. Naast je gewone eisprong – zo ongeveer in het midden van je cyclus - heb je volgens Jonas een tweede eisprong, die afhankelijk is van de maan. Je tweede eisprong vindt plaats als de zon en de maan in dezelfde hoek staan als op het tijdstip van je geboorte. Wanneer dat precies is kun je met deze handige tool uitrekenen. Ook voor wannabe papa’s loont het om hun kosmobiologische vruchtbaarheid in de gaten te houden. Uit Brits onderzoek blijkt dat mannen in deze periode tot wel tien keer zo veel spermacellen produceren! En hier kun je nog meer info vinden (wel een beetje commercieel vind ik)
http://www.zwangerworden.nl/watisdat.html[/INDENT]