Fijn dat je het zo ervaren heb!!
Belleke schreef:dank je voor je antwoord nu weet ik al iets van een vk vroeg me da al effe af maar vond het zo een domme vraag
ik denk dak vrij vruchtbaar ben ik hoef ene keer te klusse op een pos ovutest en ben zwanger en ja ergens had ik bij de tweede mk ( die was wel ni erg he alle bedoel geen curretage en heb nooit geweten wanneer het eigenlijk weg was) zoiets van ja ok ik word het wel gewoon. bij de eerste had ik het wel heel moeilijk liep constant te wenen enzo en da heeft paar maand geduurd en dan ook effe geduurd eer ik zwanger was en bij de tweede meer zoiets van ja we kennen het ( vond da het mislukte wel erg he) maar iedereen op het werk zei ook amaai nu ga je er nuchter mee om had toen ook wel men hondje da zwanger was daar trok ik me aan op ( maar die had dan allemaal doodgeboren pups da was weer minder maar toen was ik al voor de 3de keer zwanger en dan kon ik me door deaze zw weer over men hondje heen zetten)
denk gewoon iets zoeken waar je je aan op kan trekken en de moed inderdaad ni laten zakken denk da pos denken wel kan helpen bij mij toch in ieder geval. bv heel veel gekocht voor men neefke die vond da natuurlijk ni erg 😊
veel succes