Tweety heel veel sterkte morgen.
Shanna, het is je zo gegund. Je bent een Kanjer, want je gaat er zo goed mee om. Ik wens jullie heel veel sterkte.
jerseyOud lidBerichten: 1.613Lid sinds: 4 maart 2010
VickyS schreef:Tweety ik hoop vandaag goed nieuws van je te horen!!
Vraagje, ik werd vanmorgen wakker met een bruine vlek op de binnenkant van mijn hand. zou dat van de zon komen. Ziet er maar vreemd uit hoor... Lijkt of ik mijn handen niet goed heb gewassen :roll:
tweety1982 schreef:Heey meiden, even een ego berichtje
Het was niet goed nog, maar ook niet slechter....
Er was nu in het vruchzakje iets te zien, heeeeel klein....iets knipperend...alleen heel vaag....de gyn kon nog niet duidelijk zien of het een vruchtje met hartje is of dat het een spier is uit mijn baarmoeder.
Vrijdag ochtend om 8,15 uur heb ik weer een echo, en ze hebben HCG geprikt.
Dus ja het is helaas weer wat onzekerheid, maar het knipperende KAN evt een hartje zijn, en dat geeft weer hoop
Ik ben waarschijnlijk pas net 6 weken zwangr ALS ik nog gezond zwanger ben.
Dat betekend dat ik ruim 1,5 week zal terug worden gezet, ik vind dan raar dat ik sinds de pos test al heel veel klachten had, terwijl ik miss nog maar heel kort zwager was toen. net kleine 4 weken. miss zelfs 3 weken.
Afwachten dus.
tweety1982 schreef:alle: dank je
Snippie: de duur kan niets over zeggen...maar het zou kunnen zijn dat ik ruim 5 weken of net 6 weken ben en dat het hartje dus nog maar net klopt, en dat het daarom zo kort was.
Innesteling was 5 mei..dat is nu net 4 weken geleden......plus 2 weken ongi is 6 weken..dus ja mocht de innesteling iets langer geduurd hebben dan kan ook zijn dat ik dus net 6 weken ben.
ik durf niet echt meer en banner te maken 😉 moet ik eigenlijk wel doen he..positief zijn, gewoon banner zetten op 6 weken :-)
tweety1982 schreef:Heey meiden, even een ego berichtje
Het was niet goed nog, maar ook niet slechter....
Er was nu in het vruchzakje iets te zien, heeeeel klein....iets knipperend...alleen heel vaag....de gyn kon nog niet duidelijk zien of het een vruchtje met hartje is of dat het een spier is uit mijn baarmoeder.
Vrijdag ochtend om 8,15 uur heb ik weer een echo, en ze hebben HCG geprikt.
Dus ja het is helaas weer wat onzekerheid, maar het knipperende KAN evt een hartje zijn, en dat geeft weer hoop
Ik ben waarschijnlijk pas net 6 weken zwangr ALS ik nog gezond zwanger ben.
Dat betekend dat ik ruim 1,5 week zal terug worden gezet, ik vind dan raar dat ik sinds de pos test al heel veel klachten had, terwijl ik miss nog maar heel kort zwager was toen. net kleine 4 weken. miss zelfs 3 weken.
Afwachten dus.
tweety1982 schreef:gefeliciteerd meid!!! je bent al aardig ver dan als je 2 jan uitgerekend bent.
😊 kan je onze afbeeldingen zien onder onze tekst?
Nien85 schreef:Iets te optimistisch vanochtend. 😞
Alles er weer uitgegooid net (sorry) Voel me er echt rot onder. Het lucht wel iets op, maar vraag me af hoe ik nu verder moet. Ik houd het niet eens binnen.
oliebol schreef:Nien85 schreef:Iets te optimistisch vanochtend. 😞
Alles er weer uitgegooid net (sorry) Voel me er echt rot onder. Het lucht wel iets op, maar vraag me af hoe ik nu verder moet. Ik houd het niet eens binnen.
Och jee,..das wel heel erg balen!
Heb je dit al overlegd met je verloskundige?
Oppassen dat je niet uitdroogt he!
Dikke knuffel
tweety1982 schreef:Nien ik sluit me aan bij Juup, je zeurt niet, helemaal niet. In elke fase heb je problemen..eerst het zwanger worden...nu de klachten..straks de rug 😉 en daarna HELP me kind eet niet :)..of me dochter wil nu al uit, 16jaar ;)