Hey meiden, als alles goed verloopt ben ik ook in januari 2011 uitgeteld.
Ik zou graag hier mee willen kletsen over alle ervaringen en verhalen als jullie dat goed vinden. 😉
Groetjes Marleen
Marleen301Oud lidBerichten: 197Lid sinds: 1 januari 2005
tweety1982 schreef:Mijn echo..
Ik ben niet wijzer geworden weer. De echo was slecht te zien, de gyn heft erg veel moeite gedaan.Hij zegt ook het is geen reden voor paniek want het vruchtzakje was mooi gegroeid en ziet er mooi uit.
Mijn hormoon waardes waren ook mooi hoog en goed voor een intacte zwangerschap.
vruchtje kan verstopt zijn.
Het heeft geen garantie dat vruchtje niet afgelopen nacht gestopt is natuurlijk, en daarom krijg ik mAANDAG weer een echo om 13.50 en is er weer HCG geprikt om t kijken of mijn hormoon groeit.
echo nummer 4 here we come!!
@ allemaal.. eten jullie ook gewoon vlees enz, ik bbq heel veel in de zomer en ben dan bang voor het vlees maar eet het lekker toch ben echt een vlees eter.. de rouwe vlees soorten vermijdt ik wel echt hoor!
Nien85 schreef:
@ antwoord op vlees eten en klachten: Ik eet alleen witbrood. Kan verder niet echt iets verdragen...
tweety1982 schreef:Heey
Devika: klachtjes? nou ja licht misselijk op de maag, je word beetje vies bij idee aan eten maar als voor je neu staat eet je het wel. Dingen smaken je ineens niet meer. Je heb weleens brok in je keel, borsten zijn gevoelig of pijnlijk, moe maar soms juist weer niet, onrustig slapen, vaker plassen, snel duizelig en buiten adem.
xxx
Marleen301 schreef:Ik heb ook even wat pagina's terug moeten lezen vanaf donderdag. 😉
Vanochtend heb ik nogmaals een zwangerschapstest uitgevoerd omdat ik het nog steeds niet kan geloven.
Gelukkig gaf de test wederom positief aan. Het is ook zo gek, ik heb eigenlijk nergens last van.
Het enige is dat ik echt flauw wordt als ik niet op tijd eet en dat ik sneller vol zit, voor de rest heb ik
(nog) niet te klagen. En iets meer moe maar nog niet extreem.
Volgende week naar VK dus ben heel erg benieuwd!
Wie heeft de echo al gehad eigenlijk en hoe was het?
tweety1982 schreef:ik ga jullie verlaten,
helaas
was weer slecht, me hormonen waren niet gestegen en er was weer niets te zien. De gyn heeft al gezegd dat het er niet goed uitziet
Woe nog voor de laaste controle en dan bespreken wanneer en hoe en wat de curretage.
ik vind moeilijk hier te lezen nu, dus denk dat ik even niet mee lees, je mag me wel PB-en..maar hoop dat je snapt dat het me onwijs pijn doet
gun jullie alle geluk van de wereld toe.