Myra6Oud lidBerichten: 958Lid sinds: 28 maart 2010
Beebie-wish weet trouwens niet of ze nu alle cb's willen certificeren, zal maandag eens even vragen.
Susanna schreef:Pfff, hier sinds 3 dagen de avondvoeding laten vallen. Ze had hem al niet meer echt nodig naar mijn idee, en omdat ze juist 's avonds nog wel eens lekker ging bijten... Maar goed, ook zonder avondvoeding haalt ze de nacht door, en 's ochtends drinkt ze nog onwijs veel dus die houden we erin (moet er ook niet aan denken om 's ochtends vroeg m'n bed uit te moeten om een boterham te smeren of een bordje pap te maken, terwijl je ook bv kunt geven, kind weer wegleggen en nog even verder tukken, hihi).
Jee, zitten we zomaar op één voeding...ons meisje wordt groot!
vj schreef:Hai Susanna,
Mag ik vragen of jij al ongesteld bent geworden? ik namelijk nog niet en we willen graag een tweede:)
En super dat de ochtendvoeding niet terug loopt! daar ben ik zo bang voor.
Wat geef jij dan savonds? yoghurt?
En jij geeft smorgens dus ook geen brood? ik moest dat doen van cb maar we doen het eigenlijk maar weinig! bv en weer naar bed! heerlijk....
Susanna schreef:Ik was juist bang voor stuwing, omdat ze dan een voeding over slaat, maar dat viel ook reuze mee (niets van gemerkt).
Ik was na 6 of 7 maanden weer ongi dacht ik. En meteen weer netjes rond de 28 dagen (slik sinds twee maanden overigens een (oestrogeenvrije) pil, een regelrechte ramp: 4 weken ongi, 3 dagen niet en dan start de volgende cyclus...maar eens even over bellen met de ha).
Na het avondeten krijgt ze yogurt of fruit. Tussen de middag een fles 'gewone' melk van 220cc denk ik (zeg maar net zo'n volle beker als een volwassene drinkt). Warmen we wel wat op.
's ochtends krijgt ze één boterham omdat mijn schoonmoeder dacht dat ze steeds zo vroeg honger had. Als ik thuis ben is het om 7 uur bv, dan terug in bed (allebei, haha) en om 8 uur, half 9 samen opstaan, ik ga ontbijten en geef haar een boterham, die gaat er altijd goed in.
Als ik moet werken, krijgt ze half 7 á 7 uur bv, daarna beneden samen ontbijten met voor haar een boterham.
Hoe vaak geef jij dan nog? Een keer of vier toch?
Tammie78 schreef:volgens mij moet het buiten de koelkast binnen een uur gebruikt worden.