Nou nog steeds niks dag 47 in de cyclus gebeurt nog nog niks
Afgelopen zaterdag nog maar een test gedaan negatief!
We wachten maar weer af 😊
patricia76Oud lidBerichten: 623Lid sinds: 1 januari 2005
Laika schreef:@koekoek dat was dan mooi snel raak zeg! Hoop dat het bij mij ook snel gaat lukken. Lijkt me niks als het heel lang duurt, volgens mij word je daar heel onzeker van.
Laika schreef:ach daar moet je niet vanuit gaan. Tis iig fijn om al te weten wat je te wachten staat en als het raak is zul je het misschien ook eerder herkennen dan diegenen die voor de 1e gaan
Laika schreef:@suusgroep, als je het niet vertrouwd idd gewoon even naar de HA gaan. Hoop voor je dat er niks aan de hand is.
@patricia, ben jij al bij de HA geweest? Ik weet niet hoe lang je moet wachten voordat je daar naar toe kunt gaan als je menstruatie niet op gang komt, maar ik zou er zeker niet te lang mee wachten. Collega van mij heeft een half jaar gewacht en dat bleek (achteraf) te lang, had verklevingen. Terwijl het blijkbaar met een pilletje heel makkelijk op gang is te brengen.
@Ines, welkom!
En de rest, allemaal sterkte op het wachtbankje! Zou mooi zijn als het nu bij een aantal van jullie is gelukt!
mini-me333 schreef:Hallo allemaal, ik ben ook van het wachtbankje afgevallen dus we zijn aangekomen in ronde 3.
@ suusgroep succes bij de ha hou ons op de hoogte.
hoe is het met de rest? zitten er nog mensen op het beruchte bankje of heeft iedereen inmiddels bezoek gehad? we horen het wel weer.
groetjes uit hardenberg
mini-me333 schreef:hey patricia
dag 54 alweer? was je nu al naar de ha geweest? (sorry ben niet echt op de hoogte :oops: )
ik hoor het nog wel.
groetjes uut hardenberg
suusgroep schreef:NOD-------------naam-------leeftijd----ronde----kindje
09 juni----------Patricia76-----33--------1-------2e kindje
13 juli---------- Suusgroep-----29 -------5 ------1e kindje
25 juli---------- Laika----------27------- 2 ------1e kindje
29 juli?--------- Beeb27------- 27--------3-------1e kindje
02 augustus---- mini-me333----26--------3-------1e kindje
ja ik ben er ook weer na lang zoeken naar dit forum!
@ laika de handtekening maken (banner) kan inderdaad gewoon via je profiel. ja kan via de link op de banner er zelf 1 gaan aanmaken en dan kopieer je de link en plak je deze op je profiel onder handtekening en dan moet de banner het gewoon doen.
verder nog nieuws hier dan? we horen het wel weer
groetjes uit hardenberg