Inkie schreef:Hey Allemaal,
Eef28 niet altijd fijn he zo druk. Wel gezellig maar achteraf heb je dan nog niet het idee dat je vakantie hebt gehad. Ken het. Deze week gelukkig wat rustiger dan vorige week.
Nienke Vervelend zeg 200 dagen. Dat is echt heel lang. Hopelijk is het met het kwakkie allemaal goed, en gaan ze snel aan de slag nadat je bij de gyn bent geweest. Succes.
Poele Ben benieuwd hoor nog 2 dagen, schiet dus al op. Laat je het weten hoe het is geweest.
Lady fijn hoor, goh hoe blij kan een mens soms worden van een ongesteldheid! Of ja we worden natuurlijk liever niet ongesteld maar ja dat is het begin! Je moet ergens vandaan kunnen rekenen. Als je je ei zo goed hebt gevoeld is het natuurlijk te hopen dat je niet ongesteld word!
Prinsesje Nou spannend hoor! Hopelijk snel goed nieuws. Want dat mag hier ook weleens. Veel te weinig goed nieuws hier op het forum!
Ik heb een vraagje. Ben deze week begonnen met mijn ovu testen. Zoals jullie weten geeft die een positieve uitslag. Nou lees je overal dat je om de dag moet klussen omdat dat beter is voor het zaad. De man heeft er minder als je het dagelijks doet. Nu hebben we gisteren geklust, maar wil eigenlijk niet 1 kans voorbij laten gaan. Vandaag gaf de test namelijk ook nog heel positief aan, nog een donkerdere streep als gisteren. Is het echt zo verkeerd om vandaag weer te klussen. ZOu het zonde vinden eigenlijk. Maar ja als ik daardoor juist minder kans heb dan slaan we natuurlijk over!
Zo spannend allemaal. Ik wil zo graag! Wel fijn dat ik het mijn vriendinnetje verteld heb. We zijn gisteren wezen winkelen, voor haar posititiekleding gekocht (gelukkig ben ik voor hun zo blij dat ik daar totaal geen moeite mee had). En toen hebben we het er dus ook wel over gehad. Toch fijn om het in elk geval met iemand te kunnen delen, behalve alleen mijn mannetje!
Alvast bedankt!
Groetjes
Bernadet Moeilijke situatie, wij hebben dat ook een x gehad en hebben we het allebei eigenlijk niet durven zeggen, ik was toen zwanger en we wilden ook nog ff met 2'en weg. Maar ja uiteindelijk gingen we dus ook met 4'en. Achteraf is het heel gezellig geweest en was er echt helemaal niks te beleven en waarschijnlijk dus ook niet zo gezellig met 2'en. maar ja dat weet je vooraf niet.
Sorry, ik weet niet wat het beste is.....
Is fijn he, als je er ook nog met iemand anders dan je mannetje over kan praten.
Wij hebben het ook aan onze ouders verteld, met hun praat ik er verder niet over, alleen als ze er mogelijk naar vragen.
Maar heb het ook een vriendin verteld, met haar kan ik er ook over praten.
Nog een week en dan heb ik een afspraak bij de gyn, nog even wachten, ben benieuwd...
Hopelijk gaan ze nu echt iets ondernemen!!
En is het resultaat van het onderzoek goed!