girlnextdoor1987Oud lidBerichten: 5.901Lid sinds: 13 november 2010
pfff faithe toch... komt goed meis!!
Zwolle1987 schreef:@Lady: Klote dat je ongi bent geworden!! Waarschijnlijk heeft er wel wat gezeten en is het afgestoten. Misschien te vroeg getest. Echt vervelend is dat, het beste is pas testen nadat je een week overtijd bent ofzo, dan heb je meer zekerheid, wel erg lastig is dat. Heb dit zelf ook gehad. In augustus 2009 een positieve test gehad (terwijl ik nog aan de pil was). Waarschijnlijk op het verkeerde moment getest, had ik een week later getest, had ik waarschijnlijk niet eens geweten dat ik zwanger was geweest. Hopelijk snel goed nieuws voor je!!
@Nienke: Succes woensdag, fijn dat je mannetje mee gaat.
Ik ben al meerdere malen bij de HA geweest. Ben ook al meerdere malen doorgestuurd geweest naar de gynocoloog. Gewone echo en inwendige echo gehad. Niets aan de hand toen gelukkig. Konden toen wel een traject in om eisprongen enzo op de te wekken, maar daar vonden mijn vriend en ik het toen nog iets te vroeg voor. We waren er toen nog niet heeeel super mee bezig. Als mijn menstruatie nu goed doorzet maak ik een afspraak bij de HA. Was vanmiddag wel iets ongi, maar nu is het weer niets vanaf vanmiddag. Zal wel snel komen denk ik!! We wachten het wel weer af..
Fijne avond dames
Lovy schreef:Nienke,wat goed om te horen dat het wat gedaan heeft! Succes vrijdag, hopelijk zien ze een mooi eitje groeien!
Poelepoet, ook fijn te horen dat de Provera werkt! En nu aan de Clomid, die het hopelijk ook goed gaat doen 😉 Succes!
Eef, fijn dat je je weer wat beter voelt. Ik hoop dat de Clomid is aangeslagen. Hopelijk zien ze vrijdag op de echo nu wel een mooi eitje! Succes meid!
Prinsesje beterschap !
Zwolle, succes bij de huisarts! En laat je niet zomaar wegsturen meid!
@ hier vanmorgen weer naar de gyn geweest. Maandag had ik een follikel van 11 mm en een bms van 4.4 mm, vandaag was het follikel 17 mm en bms 7.7 mm, dus ze verwacht dat van het weekend er een eisprong gaat komen (en we hebben dus klusadvies gekregen 😉 ) Het lijkt er dus op dat de Clomid heeft aangeslagen! 😃
Maandag moet ik weer terug en dan gaat ze kijken of er een eisprong is geweest. Ik ben benieuwd, want ik heb nog geen vruchtbaar slijm gezien? Wordt weer vervolgd...
x Lovy
Lovy schreef:Ik weet niet of ze maandag al bloed gaan prikken. Ik begreep eigenlijk dat ze maandag opnieuw een echo ging maken om te kijken of-ie al gesprongen was?
Ik begrijp van een ander forum dat ze vaak na de eisprong bloed prikken om naar het progesterongehalte te kijken. Maar daar heeft ze het met mij nog niet over gehad. Kan goed dat er maandag wel bloed geprikt wordt.
Ben benieuwd wat je morgen te horen krijgt!
x Lovy
eef28 schreef:Nienke.. wat fijn dat de clomid heeft aangeslagen!! 14mm is super mooi! Hopen dat alles nog even doorgroeit en dat je morgen nog beter nieuws krijgt.
Zwolle.. groot gelijk. Ben benieuwd wat je HA zegt.
Meissie.. een spannende week dus. Nou maar wachten…
Lovy.. wat goed dat de clomid zijn werk heeft gedaan. Flink klussen nu.
Girlnextdoor.. dat is inderdaad vervelend dat je nu een foto moet laten maken. Hopen dat je morgen goed nieuws te horen krijgt. In ieder geval iets wat je eraan kan gaan doen.
Lovy schreef:Nienke wat een goed nieuws! Wat fijn dat je reageert op Clomid!
Bernadet, kijk maar uit met inbrekers (en wat een naar idee 😞 ) Wachten duurt lang he?
Eef hoe is het bij jou?
Prinsesje wat vervelend dat je weer terug moest... je blijft er wel mee bezig 😞
@ hier hoef ik pas maandag weer voor een echo. Follikel was gisteren 17 mm en ze verwacht dat die gaat springen dit weekend. Sinds vandaag kan ik wel draden trekken, dus het lijkt erop dat ze gelijk gaat krijgen 😃 Nieuwsgierig dat ik ben gebruik ik nu ook ovu-testen, maar die was nog negatief vandaag...
Klusweekend dus 😃
x Lovy