roos28 schreef:Nee dat klopt, je weet ook niet hoe je lijf reageert na zolang de pil slikken.
Ik heb contact gehad met de assistent van de huisarts, zei vertelde mij dat ik in de 2e week van september terug moest bellen als ik dan nog niet ongesteld ben en negatief test, ik wil dan graag een bloedtest om er zeker van te zijn dat ik wel/niet zwanger ben. Ik zou ook geen medicijnen willen op de menstruatie op te wekken! Want dan krijg je hetzelfde idee als met de pil, nog meer van die rotzooi in je lijf...
Als ik zie hoe lang jou cyclus is.... dan moeten wij wat meer geduld hebben jah...:-(
Ik bedoelde dat niet vervelend hoor!
Jonge, gezonde stellen doen er gemiddeld 6 maanden tot een jaar over om van hun eerste kindje in verwachting te raken. Dus zo raar is het helemaal niet als het niet meteen lukt..
De mensen die wel meteen aantellen, hebben gewoon enorm veel geluk en beseffen dat niet altijd denk ik. Zij zijn ook de eerste die je hoort als ze zwanger zijn, en dan kan het wel eens lijken dat iedereen om je heen eerder zwanger is dan jij..!
Heb maar weing mensen om mij heen gezien met zo'n achterlijk lange cyclus, maar ik heb er vertrouwen in dat dat wel goedkomt!
Positief blijven is toch het enige, naast het klussen dan, wat ik kan doen!
Succes!