hey meiden,
wat is het hier rustig de laatste dagen, zo mijn laptop is weer gemaakt. Deze was een aantal weken stuk, dus vandaar dat ik ook zo weinig aanwezig was.
Dus ik ga dat nu maar eens snel allemaal in halen.
poele, van zo'n echo had ik ook nog nooit gehoord, wat leuk dat dat kan. Wij laten met 16 weken een pretecho maken. Heb er nu al zin in.
Laat nog f weten hoe het was he.
@ eef, ooooohhh eef het schiet op!!! Ik hoop het zo dat je met goed nieuws thuis komt, maar daar gaan we gewoon vanuit. Jullie hebben al meer als genoeg
samen mee gemaakt.
@gnd, hoe gaat het?? Jeeee je bent vandaag al weer 7 weken, gaat echt super snel he. Heb je al een afspraak bij de verloskundige gemaakt,
(wanneer?)
@nienke, fijn dat het goed gaat. Heb je het allemaal een beetje een plaatsje kunnen geven? Zodat je nu ook echt van je zwangerschap kan genieten. Gaat snel he dat
buikje, bij mij begint het nu ook wel. We hebben het nu wel tegen iedereen verteld, geen geheimen meer. hihih
@rennie, wat fijn dat je je cyclus weer op orde hebt. Nou hopelijk breng je ons over een paar weken ook ander goed nieuws!
@ohhh bernadet, wat balen. Ik had nog wel zo'n goede hoop voor je. Maar gewoon weer niet ronde, nieuwe kansen moet je maar denken!!! Ook al zit je nu niet op dit advies te wachten.
Ik snap precies wat je bedoelt ja, ook al weet je dat het misschien niet zo is. Heel stiekem hoop je het wel. En als het dan niet zo is BAAL je daar toch heel erg van. dikke knuffel voor jou!
@femke, grrrr toch weer ongi geworden. Ik wil je heeeeeel veeel succes wensen aankomende week. Ik kan geen ervaringen hier over met je uitwisselen. Maar hopelijk valt het mee en je moet maar denken het is voor het goede doel.
En fijn dat je dadelijk gewoon zelf aan de gang kan en voorlopig van die ziekenhuis bezoeken af bent. Ohhh ik hoop ook voor jou zoooooo dat het niet lang meer duurt. succes meid van de week, xxx.
@lovy, ik las dat het weer redelijk met je gaat. Jij bent zo sterk zeg, zoals je hier over praat! Ik vind het echt super knap. Zorg goed voor je zelf he?!!
@lady, jij op het wachtbankje toch?? Verder alles goed met je?
@jes, misschien wordt je dan toch binnen enkele dagen ongesteld?
@mowzy, ik kan hier voor alle meiden praten, hihihi want wij hebben hier allemaal geen regelmatige cyclus, dus op dat gebied kunnen we geen ervaringen uitwisselen.
Maar misschien moet je later nog eens testen, of is op de een of andere manier je cyclus nu later. Dit kan natuurlijk altijd eens een keer gebeuren.
Hey meiden, hier gaat eigenlijk alles goed, aankomende week krijg ik nog eens een termijnecho omdat ze twijfelen over 1 a 2 dagen verschil, omdat ik zo'n onregelmatige cyclus heb. Dus gaan we aankomende week
nog een keertje kijken, maar dat vinden we natuurlijk geen probleem.
Verder gaat hier alles goed, mijn klachten nemen allemaal heel erg snel af nu. Voel me nu eigenlijk weer goed.
Iedereen weet het nu ook in mijn omgeving, erg leuke reacties, kaartjes en spulletjes gekregen. Zo leuk.
Nou ik spreek jullie van de week snel weer.
@eef en femke, ik wil jullie nog even extra veel succes wensen deze week!!! Kom op meiden!!!! dikke knuffel en dikke kus voor jullie!!!!
tot snel meiden, fijne avond xx