Joyce hoe gaat het nu met Jada?
Vreselijk zeg dat het ineens helemaal verkeerd gaat weer, juist nu je dacht dat het beter ging.
Het eerste wat in mij opkomt als ik het zo lees is koemelk allergie, (
http://www.babyallergie.nl/allergische%20klachten.htm weet niet welke voeding je gebruikt?) dit dachten ze bij Lisanne ook en viel mij ook op als ik meer zuivel had gehad bij de bv dat het erger was. nu geven wij hypoallergeen van nutrilon
Anders zou ik echt de huisarts vragen voor een verwijzing naar de kinderarts want dit houden jullie niet vol en helaas spreek ik uit ervaring 😞
wel goed dat jullie oppas hebben geregeld, dat zullen jullie hard nodig hebben 😞
strekt ze zich ook vaak over?
Jay, tegen mij zeiden ze op het cb ook dat lisanne met alleen kv 5 voedingen per dag mag hebben maar ik red dat echt niet hoor. de bv is nu zover terug gelopen dat dat eigenlijk nog maar een beetje voor de fun is en ik probeerde dus ook op 5 voedingen van het weekend maar soms drinkt ze maar 50 en de andere keer wil ze 140 daar speel ik een beetje mee dan. ik kijk nu naar wat ze op de dag op heeft en hoeveel keren ze per dag drinkt. dit geeft haar en mij meer rust.
die op het cb kunnen me wat dat betreft de pot op, jij zit met een hongerig kind, niet zij 😉 ik heb de ene keer ook meer honger als de andere.
Soms als Lisanne maar 40 heeft gehad dan meld ze zich na twee uurtjes alweer, maar als ze een volle fles heeft gehad wacht ik wel 3 a 4 uur met een volgende voeding,
Appel, wij douchen ook iedere avond nu met Lisanne word ze heerlij rozig van en slaapt ze super van, mss idee om om 11 uur te gaan douchen ipv 9 uur?
Hoe gaat het met de spruw? had je nog wat aan het pdfje?
wij hadden idd ook nystatine. ik deed ong 1ml in het spuitje en spoot heel langzaam in haar wangetjes en onder het tongetje ze spuggde later alles uit, maar dat is ook niet erg, als ze maar op de moeilijke plekke het spul krijgt. als ze alles in 1x doorslikken is het en heel vies en je slaat plekjes over.
En Silke, hoe reageerde Lara op haar prikjes? hebben jullie trouwens geen vrij met pinksteren? hier was niets open, zelfs niet om brood te halen moest dat bij het tankstation doen 😉
@hier
\hier gaat het nog altijd goed! Lisanne heeft tot nu toe iedere nacht door geslapen tot 5,6 of 7 uur. maar vannacht verwcaht ik haar wel weer net heeft ze maar 20cc gedronken, dus denk dat ze zo wakker wordt weer.
verder heerlijk genoten van het mooie weer. vind het alleen moeilijk om lisanne te kleden op dit weer. vanavond heeft ze maar alleen in haar romper geslapen het was zo warm op haar kamertje. hoe doen jullie dat?