Ja, Jesje je hoort idd vaker van sprongetjes, ik weet niet echt of ik het moet geloven maar ik heb dan het boek van oei ik groei en tot nog toe klopt het steeds muv de eerste weken wat echt dramatisch was.
Hoe gaat het nu met Tijn?
Hier hielp de infacol op een gegeven moment ook niet meer terwijl ik het eerst echt wonderspul vond.
Wat een luxe Jay, heerlijk hoe zijn de nachten nu gegaan?
Pfff 180Cc, per keer?? hoeveel weegt hij dan?
Hier steeds 120cc per keer 6x pd ong.
hoelaat geef jij de avond fles dan? mss helpt douchen of een badje ook wel om te slapen?
mmm ik pas ook niets, maar ik moet echt afvallen.
Mag je trouwens mixen met de voedingen in 1 flesje? ik weet niet, ik zou het zelf niet durven denk ik , maar fijn dat het werkt iig een vrolijk kindje is alles waard!
O, Lente is ook een stoere meid Appel! en dat ze zo lang heeft geslapen, wat een rust zullen jullie hebben gehad haha
Haha, ik herken het als ik in de stad ben kom ik met alleen maar babyspulletjes thuis ipv iets voor mezelf waarvoor ik ging 😂 er is ook zoooveel
Hoe was het familiebezoek?
Ik moet 1 juli weer aan het werk 😞 nog even niet aan denken heb zo geen zin.
zit nu vanaf feb thuis en het bevalt me prima! mijn studie begin ik in sept opnieuw mee, anders moest ik nu examen doen, da's geen doen
Dus jij had ook langer Joyce, ik had ook twee weekjes extra heerlijk hoor!
haha, nu dus volop aan het shoppen? 😃
AR waar is dat voor dan? werkte de omneo niet goed bij jullie?
wij gebruiken het echt voor de krampjes, het lijkt wel minder moet ik zeggen, om te poepen doe ik haar vaak temperaturen en even het buikje masseren dat helpt ook wel eens.
O, wat heeeerlijk hoe ze het doet zeg! jullie hebben het verdiend, het is zwaar geweest he, ik weet er jammer genoeg alles van als je kleintje blijft huilen, vreselijk en dan de mensen om je heen met alle "goedbedoelde" adviezen, vreselijk!
nee, ik heb zo een pas niet, mss maar goed ook dan koop ik nog meer 😉
Meisje, was Chris de hele dag mee naar de bruiloft? jullie hadden trouwens wel heeerlijk weer zeg!
schiet het al een beetje op in huis?
fijn dat de bv goed loopt maar als jij je er beter bij voelt om af te bouwen dan moet je dat zeker doen.
Balen margie.
Maar waarom vind je het zo erg dat ie standaard om 04.15 voeding wil? Lisanne komt ook standaard tussen 4 en 5, ik vind t niet erg hoor, je stelt je er op in, ik tenminste. meestal zit er 4 uur tussen de voedingen en 's nachts vaak 6 uur.
Lisanne slaapt overdag ook erg veel, komt volgens mij van alle geluiden.
Mss kun je hem een wekker in zijn bedje doen of kamertje, zo een ouderwetse die zo hard tikt soms vinden baby's het ook gewoon te stil ik de buik was het immers ook nooit stil en overdag ook niet. of heel zachtjes een radiootje aan?
ja, kunnen ze last van hebben he dat ze te moe zijn om te slapen, zo zielig vind ik dat altijd!
@hier
Lisanne is een beetje uit r hum. beetje zeuren enzo kan het niet goed omschrijven, het is nu echt weer slapen, eten slapen, eten, slapen. tussendoor een paar keer een vieze broek.
ik denk dat ze wat last heeftvan de warmte, meisje snapt er vlgs mij niets van.
zodra het weer zo warm is dan heeft ze ook allemaal pukkeltjes.
verder lekker druk weekendje gehad, gisteravond schoonouders op de borrel Lisanne even met oma in badje gedaan allebei weer tevreden 😉 ik was blij toe dat mijn vriend vrij was, kon hij de vroege voeding geven, de roseetjes voelde ik toch wel aardig zo in de vroege ochtend haha 😂 dat was een behoorlijke tijd geleden.
Vandaag mijn ouders hier gehad. en vanmiddag is een vriendin en tevens buurvrouw bevallen van een meisje dus druk de tuin en het huis aan het versieren. als je dan die bevallingsverhalen zo hoort dan voel ik de pijn ook weer maar mis het pasgeborene ook wel. dat is er bij Lisanne nu wel af vind ik zo jammer, soms mis ik de bv ook wel een beetje maar dan doe ik haar even lekker bloot knuffelen, vind zij ook heerlijk.
In aug. ws begin ik samen met het buurmeisje/vriendin met babymassage, lijkt me zo leuk, heb het in de kraamweek wel een beetje gehad maar niet helemaal.
Zijn jullie al met de kleintjes wezen zwemmen? wij willen dit over een week of twee gaan doen maar ze past geen zwemluiers ze is net 4 kilo. ik vraag me af hoe het dan moet? ik heb wel zwembroekjes maar of dat goed is??
Ik ben ook wel heel benieuwd hoe het gaat Silke!!
Lm en Anne, hoe is het met jullie??
Nou ik ga maar eens slapen