hoi hoi dollie
hoe is het gegaan bij de gyn :?:
heb voor je zitten duimen 😃
liefs ries,
RIESJANNELAOud lidBerichten: 482Lid sinds: 1 januari 2005
Merel schreef:Dikke knuffel voor Dolllie vandaag! Heel veel succes meid!
Linny hoe is het met jou? Hoe voel je je?
Liefs
Elle schreef:hey kippie!
maar was jij ook al een jaar bezig dan?
Had ik niet door.
Liefs
myste schreef:Dollie, Jij staat zo positief in het leven,bij jou moet het binnenkort toch een keer raak zijn. Mag je voor die tijd wle gewoon nog zelf blijven proberen??
Moon, hoe is het daar. Is het al goed doorgedrongen dta je mama bent 😂 . Je hebt een mooie dochter, en ik hoop dat ze het een beetje goed doet. Laat ze je 's nachts een beetje met rust 😉 ???
Nou ik ben alweer bijna aangekomen in de spannende dagen voor de NOD. Alles wat je voelt oid dat observeer je altijd extra lijkt het wel als het bijna zover is.
Wat een kletspraat toch weer hé. Ik ga mijn boodschappen inruimen. Dan doe ik vandaag tenminste iets nuttigs hahahaha.
Dikke knuf van mij
Elle schreef:Nou Dollie, haha ik heb meteen een extra plas voor je gedaan! 😂 Ik wist alleen niet dat je dat bij iui ok al kreeg.
Ik was er wel heel vroeg bij, had met 5 weken al gebeld.
Is nu wel een gedoe met het stiekem halen en brengen maar komt allemaal goed.
Ik vind het fijn dat ik zo een plasje bij kan dragen 😉
Liefsss
winanda schreef:wat voor injecties zijn het dan? word je er sneller zwanger van? heb ik er wel interesse in.
Moontje schreef:winanda schreef:wat voor injecties zijn het dan? word je er sneller zwanger van? heb ik er wel interesse in.
het zijn injecties om je eitjes te laten groeien en een injectie om het ei te laten springen maar dat is alleen bedoelt voor meiden die bezig zijn met behandelingen, kun je niet zo maar gaan gebruiken hoor.
Ik hoop dat ik er iemand die de behandeling moet ondergaan er nog blij mee kan maken, wij hebben toen zo moeten vechten met de verzekering om alles vergoedt te krijgen en eerst toestemming te krijgen, ik kan ze dus nu niet zo maar laten vernietigen.
En bovendien, ze zijn zoooooooooooooo duur dat laat je toch niet verloren gaan?