Vickypreg schreef:Hey meiden, ik lees jullie forum ook mee want ik hoop met jullie mee dat iemand binnenkort ook zwanger is. En dollie, wie weet lukt het voor de IVF nog wel! Dat zou echt geweldig zijn.
Ik snap jullie gevoel wel een beetje, ik weet natuurlijk helemaal niet hoe het is om zo lang bezig te zijn maar ook ik vind het wel eens moeilijk. Eerste ronde meteen raak is natuurlijk wel heel erg leuk voor haar. Dat zouden wij allemaal wel gewilt hebben, maar helaas is het niet zo. Ik zit dan pas in ronde vier, maar als je iets wil dan wil je het meteen en dit kun je helaas niet sturen. Dat klinkt heel simpel, zo is het natuurlijk niet maar ik probeer er toch een beetje een positieve draai aan te geven....
Ik wil jullie in elk geval even een dikke knuffel geven en alle geluk toewensen want een kindje krijgen is jullie allemaal zo enorm gegunt!!
Liefs vicky
hoi vicky
een knuffel terug van mij
en het is jou ook gegunt hoor 😊
het is alleen wij zijn al zo lang besig en als er dan iemand weer komt vertellen dat ze na een korte tijd al zwanger zijn dan denk je toch bij je eigen o was het maar 1 van de oude garde die al zo lang besig zij voor een kindje maar dat staat los van dat we het die gene ook
gunnen :!: die nog niet zo lang besig zijn.
heb ik het zo goed gezegt meiden :?: zo kijk ik er een beetje tegen aan
en mischien leg ik het verkeert uit maar neem me dat dan niet kwalijk ik bedoel het niet verkeert 😃
of als een soort van aan val op de anderen want dat iis niet mijn bedoelling 😃 😃
liefs riesjannela