wAnnie-B schreef:RIESJANNELA schreef:hoi allemaal ik heb weer even een vraagje wie weet of je proxeed ook gewoon in de winkel kan kopen
of moet je het echt op de site bestellen :?:
we zijn al best wel een tijd besig en mijn man en ik zijn onderzocht alles goed maar mischien dat het iets help
het kan in iedergeval geen kwaad en ik slik ook al foliumzuur en zo kan hij er ook iets meer voor doen he 😃
en ik zou ook graag willen weten wie hier mee er varing me heb 😂 want wij hebben dan niet maar willen het wel proberen
het is voor een goed doel en baart het niet schaat het niet zo was het toch 😃 😃
liefs riesjan
l
Hoi Riesjan,
Ik heb het vorige maand gewoon bij de webwinkel besteld, gaat heel netjes, volgende dag al in huis. Samen met de "zelfbevruchtingscupjes" (wat een wanhopende vrouw al niet doet) in de hoop dat niet al zijn kostbare goedje meteen weer de weg naar buiten vindt op de belangrijke dagen gebruikt, maar helaas dus nog zonder resultaat.
Maar het spul zelf, de Proxeed, vind ik echt prima spul, voelt niks anders dan gewoon glijmiddel maar dan niet zaaddodend (had me dat ook nooit eerder bedacht... niet dat ik het ook gebruikt heb toen het nodig was want dan produceer ik zelf gelukkig voldoende). Vind het sowieso wel een prettig idee dat het zijn zwemmers moet helpen verder te komen, dus deze maand zet ik het spul zeker weer in.
Het enige wat ik jammer vind is dat het per pipetje verpakt is en het zijn er niet zoveel, dus je bent er zo doorheen (in tegenstelling tot een normale pot glijmiddel) dus als ik nog veel maanden zoet ben wordt het een prijzig grapje...
Succes met je keuze!
Groetjes, Angelina
hoi bedankt voor je snelle antwoord op mijn vraag
ik dacht dat proxeed een pilletje was of een drankje om in tenemen door de man maar dan zal dat wel
iets anders zijn sorry ben ook zo groen hier in :mrgreen: 😊 😊 😊 heb met dit soort dingen niet veel ervaring mischien moet ik mijn gyn maar vragen hoe het heet wat ik bedoel.
ik dacht dat er voor de man ook een pilletje was of een drank net zo als er voor de vrouw foliumzuur is
maar toch bedankt weet ik ook weer wat proxeed is 😉
liefs riesjan