Linda_Oud lidBerichten: 1.313Lid sinds: 10 mei 2007
mama1988: Dollie is net begonnen met de behandeling, met spuiten. 😊 Dus nog even geduld. 😉
wAnnie-B schreef:Dollie schreef:Hoi Mama 1988,
Wat lief dat je er naar vraagt 😃
Ging het maar zo snel zeg dat zou ik wel willen mar het heeft tijd nodig :!:
Ik ben idd net begonnen met spuiten {2dagen} eerst spuiten om mn eigen hormonen stil te leggen en dan andere spuiten om het dubbele aan follikels/eitjes op te kweken...
Liefs Dollie.
Hai Dollie,
Dus als ik het goed begrijp spuit je gewoon door je menstruatie heen? Verwacht je dat die gewoon komt dan of ben je nu aan het superovuleren zodat je ofwel mega moet klussen of gaan ze je eitjes dan plukken voor IVF? (hoop vragen he...)
Vind het wel een spannend verhaal hoor!
Heel veel succes!
Groetjes, Angelina
ruby schreef:DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM
voor jou dollie, lieve meid.
myste schreef:Hallo meiden,
Ik heb even wat afstand genomen voor mijn iegen bestwil. Wil even alles op een laag pitje zetten vandaar....
Maar alles gaat goed hier hoor. Ben druk aan het carnavallen. Wat betreft het zwanger worden..het is en blijft moeilijk om er helemaal niet meer aan te denken. Maar voor mijzelf is hetw el goed om even hele andere dingen op mijn pad te krijgen. Ik blijf jullie wel volgen natuurlijk en af en toe zal ik ook eveniets van mezelf laten horen.
Dollie ik denk aan je hoor. En Ellen, jou hoor ik nog genoeg via msn dus jou volg ik zoiezo..
Knuf van Myrthe
myste schreef:Lieve Dollie,
Ik denk nog heel veel aan je hoor. Ik probeer positieve gedachten te zenden.
Dikke knuf van mij voor jou.
XXX Myrthe
ruby schreef:he dollie...
waar is die komende echo precies voor?
ik hoop dat het allemaal goed en snel verloopt voor je meid.
dat ze maar snel een bevrucht eitje terug plaatsen die zich lekker innesteld.
dikke knuffel voor jullie
liefs ruby
ruby schreef:dollie...
wat een k#t zooi zeg :!:
ik denk aan je meid.
liefs ruby
Linda_ schreef:Haha, Merel, dan kun je nu je duimen even laten rusten hoor. Vanacht ongi geworden.
En we hadden deze keer echt goed geklust. Ik baal als een stekker, ook al voelde ik het al wel aankomen. 😢 😢 😢 😢 😢 😢
Linda_ schreef:Haha, Merel, dan kun je nu je duimen even laten rusten hoor. Vanacht ongi geworden.
En we hadden deze keer echt goed geklust. Ik baal als een stekker, ook al voelde ik het al wel aankomen. 😢 😢 😢 😢 😢 😢
Merel schreef:Dollie,
GGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, echt #l$#te. Ga maar lekker wat leuks kopen voor jezelf! Heb je echt verdiend!
Liefs
RIESJANNELA schreef:goede morgen allemaal.
dollie hoe gaat het met je :?:
liefs riesjan
Kiekeboe schreef:Hoi Linda,
Wat ontzettend balen voor je meid. Als je al zo lang bezig bent dan verdien je gewoon eens een goed bericht te krijgen. Het is niet altijd even eerlijk hoe het gaat. Het is jullie zo gegund. Hopelijk duurt het voor jou en voor Dollie (en alle andere dames van dit forum) niet lang meer. Dikke knuffel van mij.
RIESJANNELA schreef:dollie hoop zo dat je hormonene dan stil liggen zo dat je snel met hormoon spuiten kan beginnen :!:
hoop dat deze poging echt bij je gaat lukken want het is je zo gegund lievert 😊 succes en ik zal voor je duimen :!: :!: :!:
liefs riesjan
Linda_ schreef:Begin augustus 2006 heb ik m'n laatste pil geslikt. Ik tel alleen augustus maar niet mee. En er zijn wel wat meer maandjes die kwa klussen niet echt effeciënt waren, mede door onze verhuizing eind 2006. Maar nu mag het van mij wel eens gebeuren. Afgelopen maand echt goed erop gelet. Komende cyclus zitten we in de week van het Ei op de wintersport. 😊 Kijken of dat beter werkt..... 😉 hopelijk zijn de muren er niet te gehorig, want er gaan nog vrienden mee. :oops: 😃
Haha, ik ga niets kopen hoor, geen tijd, ben op m'n werk en heb het eigenlijk razend druk. :-)
Merel schreef:He Lin, GVD! Had het ook zo gehoopt voor je! Echt balen.......Nou jij ook snel naar de winkel!
Dollie, dat doe je goed! Hoop dat je wat leuks gekocht hebt. Hier gaat het wel goed. Het eeuwige afwachten is weer aangebroken. Wel goed geklust (denk ik, hoop ik, was evengoed leuk). Ik word er helemaal gek van! Het zou zo leuk zijn als ze iets uitvinden waarmee je gelijk na je klusactie weet of het gelukt is.
Liefs
Linda_ schreef:
@Dollie: dat ga ik proberen! Ik maak een speciale Dollie-kaars!
RIESJANNELA schreef:merel ik sluit me helemaal bij je aan zou wel leuk zijn he als ze daar iets voor zouden uit vinden 😃
en ik ga gewoon voor je duimen dat er mischien iets moois ziich nu bij je aan het innestellen is :!:
wij mogen nu ook gaan klussen, hoop dat het deze x raak mag zijn :roll: :!: :!:
liefs riesjan
Dollie schreef:Merel schreef:He Lin, GVD! Had het ook zo gehoopt voor je! Echt balen.......Nou jij ook snel naar de winkel!
Dollie, dat doe je goed! Hoop dat je wat leuks gekocht hebt. Hier gaat het wel goed. Het eeuwige afwachten is weer aangebroken. Wel goed geklust (denk ik, hoop ik, was evengoed leuk). Ik word er helemaal gek van! Het zou zo leuk zijn als ze iets uitvinden waarmee je gelijk na je klusactie weet of het gelukt is.
Liefs
ja ik heb een nieuwe spijkerbroek gekocht... met 50% korting altijd leuk 😉
Dat zou mooi zijn zo`n actie...Maar dan moet je ook nog afwachen of het goed innestelt en dan ook of het blijft zitten dus die 2 weken blijven altijd spannend :shock:
ik zal vanavond een kaarsje voor je branden 😉 dat het maar mooi innestelt en blijft zitten dat deze ronde een scu6 zal zijn.
liefs Dollie.