myste schreef:thx meiden voor jullie beterschapswensen. Ik heb vannacht iets beter geslapen en dat merk ik meteen.
Ben natuurlijk nog niet beter maar voel me wel iets beter als de rest van de dagen 's morgens.
Wil wel deze week naar een masseur,want mijn nek en rug zitten helemaal vast. Misschien heeft dat ook wel met het slechte slapen enz te maken.
Dollie, hoe voel jij je??En dan bedoel ik hoe voel jij je echt????
Gr Myrthe
Hoi Myrt,
Fijn dat je iets beter hebt geslapen, dan voel je je eigen ook gelijk ietsie beter. Na een goede nacht rust 😉
Goed idee om naar een masseur te gaan... Daar zal je ook zeker van opknappen...
Maar hoe ik me echt voel haha, als je allen had neer gezet hoe gaat het had ik ook gewoon geantwoord: GOED :!:
Maar nu je erbij zet echt moet ik dan ook wel mn ware ik laten zien 😉 Dat is best moeilijk voor mij :oops: :oops: :oops: .
Ik voel me goed af en toe heb ik last van opvliegers maar dat hoort erbij :|
Maar ik ben echt stik zenuwachtig voor wat me allemaal te wachten staat, en daar heb ik nu zelf de hand niet in en dat frusteert mij ik wil weten wanneer welke datum wat gebeurt, maar dat kan je gewoon weg nog niet zeggen...Helaas..
Zo wat ben ik openhartig geweest zeg :!: Ben ik dat die dat gescrhreven heeft :arrow: neeeee :oops: :oops: :oops:
Hhahhahahaha Liefs Dollie.