ruby schreef:he riesjan,
ik zit in het zelfde schuitje als jij, moet ook een half jaar wachten (ben ondertussen al even aan het wachten) in april mag ik terug.
bij mij hebben ze ook vloeistof ingespoten, maar niet om sneller zwanger te worden, maar om te kijken of m'n eileiders verstopt waren.
dit was niet zo en ze zeiden dat het de eerste maanden de kans op zwangerschap kan vergroten, niet volgen medisch bewijs, maar volgens de praktijk.
bij mij dus niet het geval.
wat voor vloeistof was dat bij jou dan?
liefs ruby
hoi ruby
ja ze hebben ook bij mij dat vloeistof binnen gespoten om tekijken na mijn eileiders bij mij was ook niets verstop gelukkig :!:
maar ze hebben bij mij oook tevens een vloestof na binnen gespoten dat werkt ongeveer een jaar lang en dat moet dan helpen om sneller zwanger teraken ze zij met een lach toen zehet in bracht daar gaan de zwemmers van je mannetje sneller door zwemmen dus komt het eerder bij je baarmoeder ofterwijl eerder bij mijn ei 😊 maar tot nu toe nog niks hoor 😢 dus of het help ik weet het niet mischien deze x en dan heb ik het mischien wel aan dat spul tedanken wie weet he :!: je weet maar nooit 😃 😃
de 22ste is mijn nod dus hoop het zo :!: :!: :!:
en ik moet ook anders in april langs komen dus we lopen wat dat betreft het zelfde 😊
liefs riesjan