O, sorry.
Ruby, ik ben ook voor jou aan het duimen natuurlijk en ook voor Anna, want volgens mij heb je toch ook vrijdag je NOD?
veel liefs Pauline
paulineOud lidBerichten: 80Lid sinds: 1 januari 2005
ruby schreef:niet komt morgenhe dames..
San- schreef:Ha Dollie, volgens mij willen jouw eitjes gewoon extra hun best doen... enne je weet het, goed werk heeft tijd nodig 😉 Dusse, we duimen gewoon door! Had eigenlijk eerder willen reageren maar we kregen slecht nieuws (vader van goede vrienden is heel plots overleden). Dus vandaag ff snel gekeken en ik heb ook nog aan je gedacht 😂
X San
myste schreef:Hallo dames,
Vooral Dollie zit echt in mijn hart die is nu al zover in het traject dat het nu maar eens moet gebeuren.
Dikke kus voor jullie allemaal.
Myrthe
Dollie schreef:Ho Hoi,
Ries, weet je al wat :?: kom je het wel vertellen ook al weet ik de uitslag al voor me zelf dan hè niet van Ries :roll:
Liefs Dollie.
geke schreef:Ik heb de hele handleiding doorgelezen, maar het lukt mij nog niet om een cyclusbanner toe te voegen. Die van jullie kan ik ook niet zien, terwijl ik het idee heb dat jullie allemaal een banner hebben...
Wie kan mij helpen?
Dollie schreef:Hoi Ries,
Jij kan morgen gewoon testen hoor...als je wil...
Na een dag overtijd te zijn kun je al positief testen...maar doe dat dan wel met een digitale test :!:
Vandaag zou de 4de dag zijn dat je overtijd bent....je moet vrijdag dan niet mee rekenen, want dat is je NOD dag waarop je bv. vrijdag nacht nog ongi kon worden.....
Suc6 met testen..
Liefs Dollie.
RIESJANNELA schreef:
denk je dollie :?:
he dollie jij moet morgen weer na de gyn toch :?:
nou ik ben ook druk voor jou aan het duimen dat nu alles goed is en je verder kunt :!: hoop dat je eitjes enorm zijn 😂 😂
liefs riesjan