Even mijn nod aangepast Ik ben helaas 12 juli toch ongesteld geworden ik had het weekend daarvoor een positieve test maar helaas is de ongesteldheid toch doorgezet. Woensdag 14 juli was de test zelfs nog positiever maar het bloeden heeft doorgezet en zaterdag 17 juli was de test helaas weer negatief :(. Dus helaas een vr mk.
Op naar de volgende ronde.
Succes allemaal !
Liefs,
Lin76Oud lidBerichten: 2.280Lid sinds: 18 januari 2010
Anne, ik had hetzelfde, eerst afgelopen dinsdag een licht pos test, afgelopen donderdag een duidelijke 'zwanger' en vrijdag (gisteren)doorzettend bloedverlies, dus ook een vroege miskraam....Sterkte gewenst en hopelijk hebben we volgende ronde meer geluk [/INDENT]
anne-87Oud lidBerichten: 659Lid sinds: 14 februari 2010
20/22-8 -> Jeannet83...........--> Ronde 2 --> 26 --> 1e kindje
heb weer even mijn NOD aangepast, aangezien ik nog niet zo lang stopt ben met de pil, kan het nog alle kanten op en weet ik niet exact wanneer ik ECHT ongie ben geworden. Maandag begonnen, maar woensdag pas echt.
ikke44Oud lidBerichten: 2.501Lid sinds: 29 maart 2010
@kimberley: balen van je negatieve test! ik haal mezelf van de juli lijst af (die maand is ook voorbij:P), denk dat die kleine bloeding begin juli toch m'n ongi was dus mijn NOD wordt nu 8 augustus, lijstje ff aangepast -->
@geit: nee nog steeds niets hier...maar wacht nu echt iig tot donderdag ofzo met testen, als ik dan negatief test en ongi uitblijft dan ga ik maar eens langs ha...vooral als al m'n kwaaltjes wel blijven! heb nu sinds paar dagen ook echt hoofdpijn erbij gekregen en m'n borsten prikkelen af en toe, of soort kramp ook vlak bij m'n oksels, allemaal maar erg vaag! zit m'n lichaam me hier nu gigantisch in de maling te nemen of niet? we zullen het moeten afwachten:) kan er nu gelukkig wel weer positief over zijn, als er wat zit komen we daar vanzelf achter en anders komt die ongi toch een keer;)
geitOud lidBerichten: 1.578Lid sinds: 28 oktober 2009
Nou staan er nog een hoop in julli maar dat zal wel komen door dat het vakantie is en/of er wellicht veel hebben gereageerd via de kwartaal 3 lijst en niet hier, die lijst moet ik nog bijwerken. Toch ga ik hier het topic sluiten. Kimberley succes voor het voortzetten van je discussie zie https://zwangerworden.nu/threads/3459-Kletsen