Ik heb nog geen foto's gemaakt maar ga dat binnenkort wel doen.
Ik heb trouwens ook geen idee hoe je een foto moet uploaden. Weet iemand hoe dat moet?
Babs1Oud lidBerichten: 152Lid sinds: 1 januari 2005
Raatje2010 schreef:zodra ik gestopt ben met het foliumzuur ga ik die mama multivitamine van davitamon slikken met visolie
Raatje2010 schreef:@esterN ja die bedoel ik, ik ga daarmee beginnen als ik dus met die andere klaar ben, want anders krijg ik een overdosis aan folium zuur binnen, die pillen zijn al 400m en in die andere zit ook al weer 200m dus dat wordt te veel
Lami schreef:@trieske ja dat lijkt me prima toch, gewoon naar je lichaam luisteren! veel plezier in ieder geval, wanneer is dat eigenlijk?
@muisje ik heb oom 10.00 uur de afspraak, spannend he? nog 6 daagjes wachten 😊
@MG1981 Ook op 12 juli een echo, wel veel hoor, gezellig! hoop op alle mooie berichten!! Ja kan me voorstellen dat je boos en verdrietig wordt van zo onnozol behandelt te worden! Hopen dat het hartje 12 juli goed klopt!
Ik duim voor iedereen! En mezelf 😉
liefs lami
EstherK schreef:hey meiden, merken jullie ook dat stress invloed heeft op je buik? Ik werd bij het kijken van de wedstrijd Nederland-Uruguay echt super nerveus... zat mijn nagels erbij op te vreten.... Opeens voelde ik echt weer een zwaar menstruatie gevoel in mijn onderbuik. Mijn darmen gingen tekeer en mijn onderbuik werd heel zwaar. Pas toen ik echt ging ontspannen (na de wedstrijd uiteraard) zakte het ongemakkelijke gevoel pas wat af. Ik had niet verwacht dat ik dat nu al zou hebben....
(maar we zijn wel door!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😃 😃 😃 )
Liefs, Esther
Anna77 schreef:
Ik wil het liefst thuis bevallen. Dat komt ook wel omdat het ziekenhuis echt om de hoek is, dat scheelt. Ik vind de omgeving waarin je bevalt thuis toch prettiger dan in het ziekenhuis, ook al zijn de kraamkamers redelijk ok, het is niet thuis he? Maar ik weet ook dat bij een eerste kindje het vaak toch ziekenhuis wordt. Ach maakt het ook uit, als het maar goed komt!