Suus en Vicky, van harte gefeliciteerd meiden! Gezellig dat jullie mee komen kletsen!!!!
Liefs Annemieke
annemieke1980Oud lidBerichten: 1.205Lid sinds: 25 januari 2010
annemieke1980 schreef:Hey Meiden,
Heeft een van jullie misschien al last van een opgeblazen buik?
Liefs Annemieke
klaartje1981 schreef:Hallo Allemaal,
Vandaag was ik wat ongeduldig en kon ik niet wachten op de NOD die maandag is, dus maar
gewoon een test gedaan en ja hoor ZWANGER! Denken zelf dat de datum 14-02-2011 zal zijn.
We hebben een zoontje van 10 maanden en tijdens die zwangerschap was ik erg ziek, zwak, misselijk.
Nu heb ik daar niet zoveel last van en heb er dus ook een raar gevoel bij dat ik zwanger ben.
Voor m'n gevoel kan het niet goed zijn............. Maar van de andere kant hoop ik dat het
zo blijft vooral met zo'n kleine uk erbij!
En oh ja een opgeblazen buik heb ik ook ontzettend!! Weet niet wat ik aan moet trekken, want iedereen
verwacht het wel al een keer bij ons maar wil het nog ff geheim houden!
Laten jullie allemaal eerder dan met 12 weken echo maken?
Met hoeveel weken zijn jullie van plan om het geheim te delen met iedereen?
klaartje1981 schreef:Hallo Esther (en de rest natuurlijk)
Had je dochter een ernstige hartafwijking? Wel extra spannend
nu dus....
Ik zou het het lietste nu ook meteen van de daken schreeuwen
maar van de andere kant omdat ik me nu zo goed voel ook
heerlijk om lekker met ons 2e van te genieten.
klaartje1981 schreef:Hallo
@ dabber Ik was de vorige zwangerschap vanaf dag 1 al ontzettend misselijk en moe. Dus vind het erg fijn dat ik het nu niet heb! Maar ben bang dat het toch nog kan komen en vooral omdat ik nu nog een kleine uk heb om voor de zorgen!
Ben je de hele zwangerschap misselijk geweest? Ik vond het enige voordeel dat ik niet veel aangekomen was in de zwangerschap!
We gaan duimen voor een misselijk vrije zwangerschap!!!
klaartje1981 schreef:Hallo
@drabber01 ik ben nu 9,5 maand niet zwanger geweest en we hebben vanaf het begin gezegd dat we het liefste onze kids kort op elkaar willen. Nu dan ff druk maar ben je wel sneller uit de luiers! Maar iedereen doet dat zoals ie het zelf prettig vind.... Daarom had ik nu ook niet de stimulans om flink back in shape te raken. Dus ik heb ook nog wel een aardig buikje 😉 . Ook ben ik na de borstvoeding 5 kilo aangekomen, maar idd na deze zwangershap ga ik ook flink aan de bak om weer een beetje meer model terug te krijgen.
Ik schommelde altijd al met mijn gewicht, ach ja ben toch getrouwd en heb een kleine (en nu dan weer een op komst) 😉 😂
Kun je het goed merken nu aan je lichaam dat je niet echt ontzwangerd hebt? Misschien is dat nu ook nog niet omdat je lichaam het nu vooral hormonaal zwaarder heeft maar nog niet wat betreft gewicht.
Ik ben wel heel erg bang voor mijn bekken/rug. Had ik de vorige keer een beetje last van ma vooral na de bevalling.
yoyo75 schreef:Ik zal me ook even toevoegen bij het lijstje, mooie verdeling van de dagen hebben we al!
Naam...................uitgerekende datum.........kindje..........echo/afspraak
Rasje.................. 3 februari 2011...........1e kindje.......11 juni 1e afspraak VK (intake/echo)
Pukemuk...............3 februari 2011...........1e kindje........18 juni 1eafspraak VK (intake/echo)
Laura.................. 4 februari 2011 ..........2e kindje........ 17 juni 1ste echo
Anna................... 7 februari 2011...........1e kindje.......nog niet gemaakt
Vicky...................9 februarie 2011...........1e kindje.........23 juni 1e echo en 1 juli intake VK
Anne.................. 10 februari 2011...........1e kindje.......15 Juli 1e afspraak VK (intake/echo)
Suus...................10 februari 2011...........2e kindje........nog niet gemaakt
Yoyo...................11 februari 2011..........1e kindje.............nog niet gemaakt (bij gyn)
Annemieke...........12 februari 2011..........1e kindje.......7 Juli 1e afspraak VK (intake/echo)
klaartje1981 schreef:Vandaag mijn NOD............nog steeds niets..............dus zou het echt.............
geloof het zelf nog steeds niet..............voel me zo goed........................
VickyS schreef:@drabber, jij hebt ook al heel wat meegemaakt lees ik in je banner.. Veel te veel eigenlijk... Gefeliciteerd met je zwangerschap!
en al de rest ook gefeliciteerd natuurlijk! :D
Laura1982 schreef:Wat leuk! Er wordt hier al zoveel gekletst dat ik het amper bij kan houden.
As vrijdag komt er iemand van moeders voor moeders langs. Heel raar, maar ik vind het toch spannend om dan weer een test te doen.
Verder gaat hier alles prima!
De dagen tot de eerste echo worden afgeteld en dat duurt echt lang! ;)
anne-87 schreef:Hallo meiden,
Met mij gaat het echt slecht 😢 😢 😢 . Ik heb zinds vanmorgen 5 uur hevig bloedverlies. Ik denk dat ik een miskraam heb 😞 . Vanaf 9 uur kan ik de verlokundige bellen. Omdat ik een vergrote kans op tweelingen heb kan het mis zijn dat 1 vruchtje wordt afgestoten. Ik weet het echt niet allemaal ben er zo kapot van 😢 :cry:
rasje85 schreef:@ annemieke
meis jij had toch pas 7 juli de eerste echo????
wat zei de gyn zelf ervan dan?