Hier nog geen striae, bij Nikki ook niet, dus heb goede hoop.
Zo ben weer thuis, nu mezelf er echt toe zetten wat te gaan doen i.p.v. bankhangen
suus81Oud lidBerichten: 998Lid sinds: 3 juni 2010
gloeiworm schreef:thx suus ( moet steeds lachen om je naam ben ook een suus en van bouwjaar 81 )
gloeiworm schreef:tja mijn man neemt gewoon 2 weken vakantie na de bevalling, ook dat is een keuze ;)
Fidelma schreef:@Vicky ea Een rare vraag misschien: maar hoe voelt een harde buik?
Ik heb af en toe wel een heel zwaar en strak gevoel ad onderkant van mijn baarmoeder, maar dan stel ik me er altijd bij voor dat ons kind lekker languit in de onderkant is gaan liggen. :mrgreen: Of is dit dan een harde buik?
@Vicky Veel sterkte en probeer te genieten, rustig aan te doen en uit te rusten in je xtra 'vrije tijd'. Kom maar gezellig hier kletsen dan kun je ook niet wat anders gaan doen (zoals het huishouden, de boodschappen, schilderen, klussen ed ;))
Ow ja, een goedemorgen allemaal! :)
Bibi84 schreef:Leuk zeg al die kamerideetjes.
Bij ons is nu alles nog wit. Hij wordt wit met (zilver)grijs, antraciet en oranje of rode accessoires (daar zijn we nog niet uit). Nog wel veel werk te doen.... Vorige week donderdag hebben ze de gordijnen opgemeten. Wordt erg leuk en iets aparts; 2 roedes, op de 1e (dichtste bij het raam) komt een grijzige kreukelstof, daar voor komt een soort voile met verschillende kleuren grijze streepjes. Zoals we het in de winkel zagen erg leuk en apart. Als alles klaar is zal ik een foto plaatsen, maar nog ff geduld. We moeten eerst nog beginnen met verven etc.
Meubeltjes komt 25 november! Die zijn wit hoogglans. en er moet nog een schuifdeurkast komen! Genoeg te doen dus.
Gisteren bij de UWV-arts geweest. Rare kerel... kwam er op neer dat het hem wel duidelijk was dat ik arbeidsongeschikt was, maar zegt ie...dan de vergoeding he...we praten wel over geld. Ja, nou en??? hij moest nog even in overleg met een collega of ze dit uit gaan keren. Zwanger en een (bijna-)hernia had hij namelijk nog niet eerder meegemaakt! Gosss, alsof ik het bedacht heb.... ik heb de klachten sinds de 8e/9e week van de zwangerschap. Lijkt mij dus wel duidelijk dat ze zwangerschapsgerelateerd zijn. Bedrijfsarts heeft ook duidelijk in zijn verslag staan dat het zwangerschapsgerelateerd is. Owee als ze het niet gaan uitkeren!!!! Dan kan ik nog wel bezwaar aantekenen enz, maar goss al dat gezeur. Ik baal er al genoeg van, ga me dan ook nog es zo pesten!! Als ik over een week nog niks gehoord heb dan is het goedgekeurd. Krijg ik binnen een week een brief thuis dan is het foute boel. Afwachten!!