Beebie_Wish schreef:@ Sylverstertje: Wat een flinke dame is jullie meid dan al dat ze in maatje 86 zit al? Mijn ventje gaat nu net naar maatje 74 over nee ik zeg het verkeerd shirts maat 74 en broeken nog maat 68.
Over kleding enz... Hans Textiel heeft mega uitverkoop doordat de zaak niet goed draait meer gaan ze sluiten en is dus nu op ALLES het 2e artikel voor maar 1 euro!! Zo heb ik afgelopen zaterdag 8 shirts en 8 paar sokken gescoord voor maar 20euro :D
Kijk dat zijn nog eens leuke aanbiedingen! Zal eens kijken of er hier nog 1 zit...
Ja het is echt een flinke meid. Van sommige dingen heeft ze nog wel 80 hoor, maar dat is alleen als het groot uitvalt. We hebben echt een baby reusje 😖
Met z'n 3en kan ook gezellig zijn toch? (en de beebs erbij) Maar het zal wel leuk zijn als er nog meer mee kunnen 😃
leonec, dan gaat het wel snel hoor. Als ze zich bijna kan optrekken, dan duurt dat meestal niet lang. Hier wil ze alleen nog maar staan hahah (en dat terwijl ik 1,5 maand geleden nog bang was dat ze nooit dr benen zal ontdekken...)
Dat wijzen is idd erg lief 😃