Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
ooow en iedereen maar denken dat ik bazig ben en mijn man al zoveel doet in huis en zo lief en behulpzaam is...nou echt niet hoor!!!! hij heeft er gewoon de schijt en maling aan.
Bambi80 schreef:Blauwe banner!!! Een jongen syl? Nog eventjes!!!!
da-silva schreef:Hey hey,
Gisteren was de echo en alles was SUPER! Zag er allemaal goed uit en zat op de juiste plek 😉
en.... we krijgen een jongen!!! Zo leuk, 2 van die boeven in huis. Ik ben helemaal happy!
Ik zal later het weekend op de rest van jullie reageren. Nu even druk met schoonouders die hier logeren...
da-silva schreef:Heey allemaal,
Ik kom ook weer even kletsen. Loek ligt boven in bed te kletsen en te springen, die draak wil de laatste tijd moeilijk in slaap komen, haha. Gelukkig slaapt hij meestal nog wel 2 of soms wel 3 uurtjes in de middag. 's Avonds ligt hij er om 7 uur in en na even kletsen valt hij in slaap tot ongeveer 8 uur, ideaal. Dus ik mag niet klagen!!
@Cassie, jeeh wat heftig dat J.ake zo lang wakker is zeg! Ik kan me voorstellen dat je kapot bent aan het einde van de dag. En dan ook nog zwanger, pff. Loek was in de eerste 3 maanden van mijn zwangerschap ook erg vervelend en uit zijn doen. Ik denk dat hij aanvoelde dat ik niet lekker in mijn vel zat. Ik ben veel gaan uitleggen over de baby in de buik enz en dat hielp wel een beetje. Toen ik minder misselijk werd, trok Loek ook meteen bij. Misschien dat J. ook merkt dat er dingen anders zijn nu?
@ Al die lange kids; woow! Loek is ook lang voor zijn leeftijd, maar heeft nog steeds niet groter dan 86 aan. Sommige broeken zijn zelfs nog 80. Misschien scheelt het omdat hij zo smal is...
@ Bambi; jeetje wat gaat het snel zeg. Dat F.emke ook alweer 2,5 maand is en zo groot. Hoe is het met slapen 's nachts?
@Leonec; wat fijn om te lezen dat het niet is uitgezaaid, dat zal wel een opluchting zijn. Hoe gaat het nu met je? en met je moeder?
Loek heeft hier de deurklink naar buiten nog niet door gelukkig. Hij vindt het op het moment wel erg grappig om zich te verstoppen onder in mijn kledingkast. Ik was laatst boven de was aan het vouwen, was hij ineens weg... Zat hij doodleuk te spelen in de kast met de deuren dicht, haha.
@ BQ; ik had ook altijd het idee dat ik graag een meisje erbij zou willen hebben, maar ik vind het nu net zo leuk om 2 ventjes te krijgen! Ik denk wel dat ik een 'jongensmama' ben 😊
Was jij eigenlijk alweer aan het denken aan een tweede? Of nog helemaal niet?
Ik ben sinds de 20 weken echo ineens meer bezig met nr 2. Ik heb al wat leuke kleren gekocht en ben me aan het orienteren op een oplossing voor een kinderwagen. Hoe doe jij dat Bambi? Of hoe zijn jullie dat van plan minime, syl, bente en cassie? We hebben zo'n plankje voor achter de wagen te klikken waar Loek op zou kunnen staan, maar ik ben bang dat hij in de winkels er dan alsnog vandoor zal gaan. Ik heb gekeken naar zo'n duo wagen, maar vind ze wel erg duur. Misschien op marktplaats eens kijken. Hoe lossen jullie dat op?
Bambi80 schreef:jammer dat je nog niet weet wat het wordt cassie en ik vind ook dat jij meer recht van spreken hebt om het wel of niet te weten. Jij draagt het inderdaad 9 maanden lang en voelt je er beroerd van. Dus dan mag je ook genieten van de voorpret die het geeft om wel te weten wat het wordt en natuurlijk straks ook van de baby voelen.
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..............even afreageren.
Joost zijn kamer ziet er niet meer uit. Hij trekt alle behang van de muren. Hij doet dat ook om aandacht te trekken. Ook steekt ie zijn hand in zijn keel om te kokhalzen en zo aandacht te krijgen. Zo ook van het weekend een woonwarenhuis. Je schaamt je rot. Wat nu het beste te doen?
Nu wil ie weer niet slapen. Gisteren ook al niet. Ik heb het zo nodig dat ie even slaapt, want hij vraagt echt zoveel aandacht!!! en dat dus vooral negatief. Volgens mij doen we echt iets niet goed hier. Ik voel me een slechte moeder. Ik heb er ook geen geduld mee en word dan snel kwaad als ie zo doet. Word het natuurlijk alleen maar erger van. Paar weken terug leek het alsof het beter ging maar nu is het weer pet!!! wat moet ik nou....Maandag ga ik bij een peuterspeelzaal kijken en hem inschrijven voor 2 ochtenden, maar dat duurt nog 4 maanden en er zijn wachtlijsten.
Bambi80 schreef:Hij heeft inmiddels wel een weekend van 3 dagen, maar ruimt niks achter zijn kont op. Kom ik thuis vna het sporten en is het nog een ravage in de keuken. Doet zijn eigen kleren niet in de was, ruimt de luier en kleren van j niet op als ie hem in bad doet, verschoont de kattenbak niet (ook niet als je dat al 4x gevraagt hebt, ruimt de haakjes van de kerstverlichting niet op, ruimt de kofferbak van de auto uit en laat alles in de gang staan, laat f. een half uur alleen in de box als hij boven zit met gevaar dat de katten op haar gaan liggen, droogt de kitranden niet af, neemt sowieso nooit eens echt initiatieven om rommel op te ruimen.
cassie247 schreef:We hebben alleen 3 meiden toch in dit topic? Ires, en de meiden van sylvestertje en Bambi en that's it volgens mij .( zal de andere twee namen niet typen want dat doen de mama's ook niet 😃 ) Wel gezellig al die jongens. Maar ben ook heel benieuwd naar de verschillen tussen meisjes en jongens als kindjes, nu dat ik nog een ventje erbij krijg , ben ik er ook uit of ik een derde wil. We gaan toch ooit nog proberen voor een meisje haha, komt er dan weer een jongen ....ook fantastisch natuurlijk!
@ BQ door jouw verhaal over L. en zijn stunts buiten zijn bedje heb ik geen oog dicht gedaan die nacht haha, dachts steeds dat ik J.ake in zijn kamer hoorde rommelen, wel drie keer gekeken of het traphekje dicht was, en een wasmand voor de zolder trap gezet want daar kan geen standaard hekje voor, moeten we nog iets op verzinnen. Hoe hebben jullie het nu opgelost? Gelukkig heeft die van ons dit trucje nog niet ondekt 😃 hihi
@ Da-silva en jullie al een leuke naam voor de kleine broer? ik vind het wel weer een uitdaging, maar zoo blij dat ik geen meiden namen hoef te verzinnen, veeel moeilijker haha
leonec schreef:hier een man met eigen pizzaria en shoarmazaak...dus ook erg moeilijk ,hahahah
BQ1986 schreef:Leonec, heb het zelf ook van kinds af aan gehad dus weet wat het is, idd erg pijnlijk 😞
Hoe gaat die bij jou en met je mams?