Hoi allemaal, Het is een hele tijd geleden dat ik hier geschreven heb. Zoals degene die mij nog kennen van de periode dat ik hier wel nog schreef waarschijnlijk weten, ben ik na een traject van vier jaar, miskramen toch zwanger geraakt en hebben we een gezonde dochter mogen krijgen. Dit alles heeft mij erg aan het denken gezet. Waardoor ik mij heb aangesloten bij de Stichting earlybirds fotografie. Wellicht bij sommige van jullie bekend. Stichting earlybirds fotografie maakt foto's van kindjes die te vroeg geboren worden en van kindjes die helaas overleden zijn tijdens of na de geboorte. Deze reportage wordt gemaakt om de ouders een waardevolle herinnering te geven aan deze moeilijke periode. Op dit moment doen wij mee met een actie, waar we gift mee kunnen winnen. Dit hebben we hard nodig, omdat we de ouders graag een album cadeau willen geven om de herinnering compleet te maken. Binnen een dag tijd zijn we al op plek vijf terecht gekomen, maar we hebben nog veel meer stemmen nodig. Willen jullie ons helpen en dit bericht eventueel delen op social media of met vrienden? Stem kan op de volgende pagina
http://solutions.3mnederland.nl/wps/portal/3M/nl_NL/Kijk3M/look3M/fonds/grotegift/genomineerden/detail/?NominationId=383 Neem ook eens een kijkje op onze eigen website om een beeld te krijgen van wat wij allemaal doen
www.earlybirdsfotografie.nl Heel erg bedankt alvast!