cariskaOud lidBerichten: 36Lid sinds: 1 januari 2005
balen zeg doremi!!!
angelsvleugels schreef:hoi sam wou je laten weten dat ik met je mee leef,hed er ook geen worden voor veel sucees met het zwangerworden.
en milli het klinkt wel als een zwangerschap,hoe veel dagen ben je nu overtijd?ben benieuwd hoop voor je dat het raak is.
en al die anderen die hun :twisted: :twisted: opbezoek hebben (ik ook)veel geluk in de volgende ronde
groetjes angelsvleugels
bloemke schreef:Hoi kimmeke welkom hier en ik hoop dat je snel weer naar het topic zwanger mag.
Kiekeboe schreef:
Ik ben nu op dag 3 van de ovutesten nog geen smiley helaas, maar blijven ondertussen wel braaf klussen. Kan het ook voorkomen dat je helemaal geen positieve ovulatietest krijgt? Dan zou je geen eisprong hebben of zie ik dat verkeerd?
catarina schreef:cariska spannend duim voor je dat het raak is waneer ga je testen
gr cat
Mili schreef:Ik kon het niet laten, dus ik heb net getest, negatief.. Dus de ongesteldheid zal zich wel aandoen denk ik 😢
Liefs,
Mili
Mili schreef:Ik kon het niet laten, dus ik heb net getest, negatief.. Dus de ongesteldheid zal zich wel aandoen denk ik 😢
Liefs,
Mili