KiekeboeOud lidBerichten: 1.164Lid sinds: 7 november 2013
Bedankt voor de tip Amy 😉 gaan er wat mee doen 😂
Kiekeboe schreef:Dat lijkt me ook wel erg kort ja. Was je ongi wel normaal, geen bruin bloed ofzo of heel weinig? Zou idd ook even checken bij je huisarts als het niet komt. Hoop het voor je, misschien ben je toch wel zwanger?!
elmotamara schreef:okay thx!
Volgens mij is het gelukt :!:
wAnnie-B schreef:Saskia15 schreef:
...
ik ben misschien niet veel aanwezig en reageer weinig omdat ik even mijn prioriteit bij de bruiloft heb liggen (15-2) maar ik duim voor iedereen!!
Saskia gaat trouwen!! Jeetje wat snel ook al... Tuurlijk ben je daar veel mee bezig!
Leuk meid!
Jurk al opgehaald?
Groetjes, Angelina
Kiekeboe schreef:
Saskia spannend...beginnen de zenuwen al te komen? Leuk he al die voorbereidingen?
Geniet er lekker van, het is zo voorbij!
Helemaal nog geen zenuwen, wel helemaal enthousiast en ik heb er echt heel veel zin in, en ik zal zeker genieten!
Bedankt Kiekeboe
Naquin25 schreef:Hey catarina;
Geen idee wat dat zou kunnnen zijn, maar ik denk niet dat je in paniek moet zijn. Ik denk dat je dat soms wel kan hebben. Dat ze even stoppen, bijvoorbeeld door stress of zo... en dat ze daarna terug wat harder doorkomen. Dat heb ik al wel eens gehad. Ze kwamen niet goed door (had heel wat aan mijn hoofd toen) en twee dagen later waren ze er terug (kopzorgen waren toen ook voorbij). Het is allemaal hormonaal, dus dat kan allemaal wel een invloed hebben.
angelsvleugels schreef:hoi dames,ik heb vandaag een afspraak bij het ziekenhuis gemaakt,voor ivf behandeling heb weinig vertrouwen in een spontane zwangerschap aan gezien ik alweer twee jaar verder ben,wil ik niet langer meer wachten.kan die terleustelingen niet meer hebben.en mijn vriend wilt ook heel graag een kindje,hij heeft ze wel maar mag ze niet zien van zijn ex.(sommige vrouwen weten niet wat ze hun kinderen aan doen,om ze weg te houwen van hun vader)dus we verlangen er allebei erg naar.hij moet nu stoppen met roken en dat gaat hij ook doen.ik heb 18februari een afspraak spannend vind ik best snel ben benieuwd hoe het zal gaan.hou jullie op de hoogte.ga nu mijn dochter op halen door het rot weer.ze zit op paardrijen ben echt trots op haar,ze kan het goed,nou dames fijne avond verder.
en mili jammer dat je :twisted: :twisted: zijn gekomen veel geluk in de volgende ronde voor iedereen trouwens
liefs angelsvleugels
wAnnie-B schreef:9 magisch....? hmm....
Ik vrees toch echt van niet. Mijn buik is alweer 2 dagen aan het rommelen en dan vooral onderin daar waar het zowat aan de andere kant van de stad hoorbaar moet zijn: jij wordt lekker weer ongesteeeheeeld.....
vandaag ook de brief van de HA voor de gynaecoloog uitgepakt (had ik nog niet eerder gedaan omdat ik deze cyclus wilde afwachten): subfertiliteit.
Subfertiliteit.
Bah....
Nou 1 voordeel: volgende week woensdag laat ik mijn ogen laseren en dat zou ik moeten cancellen als ik zwanger ben want dan geven ze geen garantie op het resultaat...
(en natuuuuurlijk hoop ik nog dat ik moet cancellen natuurlijk, maarja...
doe mij dat duimen maar! heb al eerder op het forum gezien dat dat heel effectief was voor een paar meiden! 😉 )
wAnnie-B schreef:hey catarina! 2.5 dag vind ik wel kort hoor...
recentelijk geen zwangerschapstest gedaan? zou me niets verbazen....
en als je je echt vreemd voelt, gewoon even afspraak met je huisarts maken!
Die kan je vast geruststellen over het een en ander.
Merel schreef:Doremi,Liesje, Frummel en Mili echt enorm #%^%$#! Hopen dat het toch echt snel raak is!
Sam, jeetje........weet niet wat ik moet zeggen. Ik hoop dat jullie het nel een plaatsje kunnen geven en dat het geluk jullie snel opnieuw is gegund en dan op een goede manier...... STERKTE!!
Angelina ik blijf toch nog even voor je duimen hoor!
Angelvleugels heel veel sterkte! Ik hoop dat dit hulpmiddel jullie redmiddel is zeg maar. Heel veel succes!
Hier al 7 dagen 😈 ! Normaal heb ik dat 4 a 5 dagen! Ook enorm pijnlijke borsten, wat ik normaal okk niet heb alleen gevoelige tepels en enorme last van mijn darmen. Lekker gezellig 's nachts :oops: 😉 ! Als ik niet ongi was zou ik andere dingen denken.......
Liefs
moosje schreef:Hahaha Merel. Ik ga niet 5 dagen van tevoeren testen hoor! Dan heb ik zeker een negatieve test. Ik ga twee dagen van tevoren testen. Maar je hebt gelijk dat de kans dan nog steeds erg groot is op een teleurstelling!
DOREMI EN MEREL zijn 2 lieverds!
Frummel schreef:@ Moosje: Je weet maar nooit, dus in ieder geval succes met testen.
@Catarina: Vervelend die onzekerheid. Ben je misschien niet zolang geleden gestopt met anticonceptie?
Ik heb de pil geslikt (hoewel nooit lang, omdat ik er misselijk van werd, dus eerst drie jaar, toen vier jaar een spiraaltje gehad en daarna steeds 1 maand de pil om erachter te komen dat het niet werkt, dan weer 5 maanden niet en dan weer stug beginnen, zo van: misschien werd ik ergens anders misselijk van). Nu slik ik al jaren niets meer.
Als ik de pil slik, zijn mijn eerste menstruaties daarna vreemd. Te weinig bloedverlies en bovendien, bruin. Na het spiraaltje ben ik eerst normaal ongesteld geworden, maar de twee maanden daarna kwam er ook maar weinig en was het bruin. Sinds zes maanden nadat ik met alle anticonceptie (behalve condoom) ben gestopt: 2,5 dag en helder rood.
Groetjes,
Frummel
catarina schreef:Cariska --> NOD 20-01
Myrthe --> 20-01??
Roosje--> NOD 21-1
Siegrid --> NOD 21-01
hoe is het met deze dames is nu toch wel spannend hoop op positive testen
Alexia schreef::D dat zou inderdaad de mogelijkheid zijn.
er is alleen 1 nadeel: ik kan niet tegen condooms 😞 daarom is het bij ons een beetje een gepuzzel van hoe en wat en wat willen we. dus als iemand nog een ander goed alternatief heeft voor condooms en pil : graag :D
Belin schreef:Hallo Dames,
Is het goed dat ik me bij dit formum aansluit???
Groetjes Belin
cariska schreef:
Zaterdag bruinige afscheiding + 2 druppels (ongeveer) bloedverlies. Zondag weer alleen klein beetje bruinige afscheiding. Maandag klein beetje bruinige afscheiding en voor het naar bed gaan weer 1 druppel bloedverlies. Nu iets meer afscheiding (bruin).... afwachten dus.
De test van maandagochtend was negatief :(
Lowiena schreef:Alexia schreef::D dat zou inderdaad de mogelijkheid zijn.
er is alleen 1 nadeel: ik kan niet tegen condooms 😞 daarom is het bij ons een beetje een gepuzzel van hoe en wat en wat willen we. dus als iemand nog een ander goed alternatief heeft voor condooms en pil : graag :D
Ik weet niet waar je last van hebt bij de condooms, kan het antivurismiddel zijn of het glijmiddel, maar als het de latex is kun je de speciale condooms gebruiken er zijn namelijk condooms zonder latex, gewoon bij het kruitvat (en vast ergens anders) te krijgen. Ze zijn echter wel wat duurder, dan de gewone.
Weet even niet meer hoe ze precies heten.
Waar je trouwens mocht je stoppen met de pil ook rekening mee moet houden is dat je periode kan verschuiven (ook door bruiloft stress), en ongi op je bruiloft is geen feest.
succes
Lowiena
wAnnie-B schreef:Goed, nu heb ik dus een verwijsbrief voor de gynaecoloog gekregen van mijn huisarts. Zonder problemen. (zie history in dit lange, lange topic...).
We gaan over een paar dagen ronde 10 in (ik voel de :twisted: :twisted: namelijk echt al goed inhakken dus ik ga mezelf ook niet voor de gek houden met hopen op een NOD) maar leeftijd en regelmatige cyclus waren voor de HA voldoende redenen om alvast doorgestuurd te kunnen worden.
Maar nu de tegenvaller: kan pas 31 maart terecht!!! jemig baaaalen!!
Ok, ik ga er toch vanuit dat we voor die tijd echt niet zwanger raken, maar dit is wel extra lang wachten zeg... Had gehoopt voor mijn 32e een kind op de wereld te zetten want voor de 35e van hubbie lukt ook al niet meer...
3 voordelen:
1. Volgende week laat ik mijn ogen laseren, is dat tenminste ook gebeurd. Als we dan toch enge dingen doen he... meteen goed doen. Geen zin om daar nog langer mee te wachten zolang ons bevruchte eitje niet in mijn baarmoeder wil blijven zitten.
2. Wintersport geboekt begin maart; ik zou op ski's gaan staan in geval van zwangerschap; ben daar vrij begaafd in (als in: ik val nooit, ga vrij hard, technisch ziet het er alleen niet uit, hahaha), maar ik vind snowboarden veel veel toffer. Maar met snowboarden ga ik zeker 10x per dag op mijn smoel. Dus beter als dat met een lege buik is, haha!
3. We komen wel meteen bij de (vermeende) beste van NL terecht: dr Janssen in Voorburg. Schijnt DE man in Europa te zijn op het gebied van IVF en eentje met gevoel voor mensen, geen hork (vriendin van mij is ook, met succes, bij hem behandeld, zij raadde hem aan).
Always look on the bright side of life.... 😃 😃
(zeg ik nu eigenlijk als een boer met kiespijn want ik zit natuurlijk te balen als een stekker van de aanstaande 😈 en het lange wachten op een afspraak met de gyn...)
wAnnie-B schreef:Goed, nu heb ik dus een verwijsbrief voor de gynaecoloog gekregen van mijn huisarts. Zonder problemen. (zie history in dit lange, lange topic...).
We gaan over een paar dagen ronde 10 in (ik voel de :twisted: :twisted: namelijk echt al goed inhakken dus ik ga mezelf ook niet voor de gek houden met hopen op een NOD) maar leeftijd en regelmatige cyclus waren voor de HA voldoende redenen om alvast doorgestuurd te kunnen worden.
Maar nu de tegenvaller: kan pas 31 maart terecht!!! jemig baaaalen!!
Ok, ik ga er toch vanuit dat we voor die tijd echt niet zwanger raken, maar dit is wel extra lang wachten zeg... Had gehoopt voor mijn 32e een kind op de wereld te zetten want voor de 35e van hubbie lukt ook al niet meer...
3 voordelen:
1. Volgende week laat ik mijn ogen laseren, is dat tenminste ook gebeurd. Als we dan toch enge dingen doen he... meteen goed doen. Geen zin om daar nog langer mee te wachten zolang ons bevruchte eitje niet in mijn baarmoeder wil blijven zitten.
2. Wintersport geboekt begin maart; ik zou op ski's gaan staan in geval van zwangerschap; ben daar vrij begaafd in (als in: ik val nooit, ga vrij hard, technisch ziet het er alleen niet uit, hahaha), maar ik vind snowboarden veel veel toffer. Maar met snowboarden ga ik zeker 10x per dag op mijn smoel. Dus beter als dat met een lege buik is, haha!
3. We komen wel meteen bij de (vermeende) beste van NL terecht: dr Janssen in Voorburg. Schijnt DE man in Europa te zijn op het gebied van IVF en eentje met gevoel voor mensen, geen hork (vriendin van mij is ook, met succes, bij hem behandeld, zij raadde hem aan).
Always look on the bright side of life.... 😃 😃
(zeg ik nu eigenlijk als een boer met kiespijn want ik zit natuurlijk te balen als een stekker van de aanstaande 😈 en het lange wachten op een afspraak met de gyn...)
kippie schreef:Hey angelina,wel fijn dat je eindelijk een afspraak hebt(ook al is die pas eind maart).
In iedergeval toch weer iets om naar uit te kijken,wintersport vakantie!!
Maar je ogen laten laseren?? tjonge jij durft(ik dus niet he),was eens wezen kijken bij zo,n vision kliniek(of het bij mij wel mogelijk was enzo),maar zag in de wachtkamer die mensen zitten die net behandeld waren :shock: schrok me dood van hun ogen!toen dacht ik:dan maar een bril 8-).Gaan ze bij jou krassen of loshalen?
alvast heel veel succes daar mee!!
Ben net terug van de gyn....
Blijkt dat ik dus helemaal geen een eisprong gehad hebt de af gelopen maanden... 😮 dacht toch werkelijk de laatste keer het gevoeld te hebben :roll: .
Moet nu weer een keer bloed laten prikken in de hoop dat er nu wel eentje komt(rond de28e).
Als blijkt dat er weer geen eisprong was,dan gaat hij een onderzoek doen en krijg medicatie om het op te wekken(clomid denk ik..)
Mag dus begin feb,me weer lek laten prikken 😞 en heb 25 feb een nieuwe afspraak met de gyn.
Heb nu het gevoel van...oke wat moet ik hier nu mee??? :roll: schiet er dus niks mee op nu.
Dus ik mag weer een maandje wachten.....zucht.....en maar positief blijven he :?
Merel schreef:He Catarina,
Jeetje wat heftig zeg! Dat is toch niet te hopen! Heel veel succes morgen en laat even weten hoe het is gegaan! Sterkte!
Vicky ik duim als een wilde voor je!