He fijn gelukkig iemand met fijn en goed nieuws.
Moosje van harte gefeliciteerd en geniet ervan.
Hier is de ongi gekomen :twisted: . Dus op naar ronde 10.
bloemkeOud lidBerichten: 404Lid sinds: 20 december 2007
moosje schreef:YES!!!!!!Twee streepjes op mijn MatCare en Zwanger op CB...Als dat geen duidelijke uitslag is!
bloemke schreef:He fijn gelukkig iemand met fijn en goed nieuws.
Moosje van harte gefeliciteerd en geniet ervan.
Hier is de ongi gekomen :twisted: . Dus op naar ronde 10.
Elisa20 schreef:
Ik kan binnenkort ook testen...ik hoop zo dat het bij mij ook raak is :D
wAnnie-B schreef:Veel plezier, Merel!
En je weet wat er gebeurt met stelletjes in de kou he, die kruipen heeeeel dicht bij elkaar om warmte te zoeken
en aan je banner te zien kan dat helemaal geen kwaad ;)
bambam71 schreef:Hallo,
Ik ben Jo, 24 jaar en heb mij vandaag aangemeld op de site.
Ik ben sinds december gestopt met de pil. Mijn cylcus was de 1e keer 35 dagen, waarschijnlijk door de pil( voor mijn pilgebruik altijd 28 dagen). Omdat ik niet weet wanneer mijn eisprong precies is heb ik ovulatietesten gekocht. Ik ben uit gegaan van 27/28 dagen, en dus afgelopen vrijdag begonnen. Zaterdag ben ik vergeten :? en heb daarna zondag, maandag en dinsdag getest. Vrijdag gaf hij geen teststreep aan. Zondag en maandag wel, maar wel lichter dan de Controle streep. Vandaag was er nog maar een hele lichte streep te zien.
Daarnaast had ik gisterenmorgen ontzettend last van mijn onderbuik, steken.
Ik ben benieuwd of jullie ervaring hebben met het gebruik van ovulatietesten.
Kan het zijn dat ik zaterdag juist de goede testdag was. ( precies dag 28) en dat mijn eisprong na 1 periode weer regelmatig ( 28 dagen) is??
Dat waren eigenlijk mijn vragen, ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven.
Greetzzz
Jo
bambam71 schreef:Bedankt!
Zal de aankomende dagen nog wel blijven testen, wie weet toch een cyclus van 35 dagen.
We hebben afgelopen weekend wel 'geklust', dus wie weet.
thanksss
Jo
Saskia15 schreef:Welkom BamBam71!
Ik heb helaas ook geen ervaring maar wilde je wel even welkom heten.
Doremi, die laatste dagen zijn killing, tot afgelopen zaterdag dacht ik: ik wacht met testen tot en met zondag, nu denk ik al nou zaterdag kan misschien ook wel... hihi 😊
groeten
bambam71 schreef:Hallo,
Ik ben Jo, 24 jaar en heb mij vandaag aangemeld op de site.
Ik ben sinds december gestopt met de pil. Mijn cylcus was de 1e keer 35 dagen, waarschijnlijk door de pil( voor mijn pilgebruik altijd 28 dagen). Omdat ik niet weet wanneer mijn eisprong precies is heb ik ovulatietesten gekocht. Ik ben uit gegaan van 27/28 dagen, en dus afgelopen vrijdag begonnen. Zaterdag ben ik vergeten :? en heb daarna zondag, maandag en dinsdag getest. Vrijdag gaf hij geen teststreep aan. Zondag en maandag wel, maar wel lichter dan de Controle streep. Vandaag was er nog maar een hele lichte streep te zien.
Daarnaast had ik gisterenmorgen ontzettend last van mijn onderbuik, steken.
Ik ben benieuwd of jullie ervaring hebben met het gebruik van ovulatietesten.
Kan het zijn dat ik zaterdag juist de goede testdag was. ( precies dag 28) en dat mijn eisprong na 1 periode weer regelmatig ( 28 dagen) is??
Dat waren eigenlijk mijn vragen, ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven.
Greetzzz
Jo
Welkom Jo (bambam71)
Als je het leuk vind kun je jezelf aan de NOD lijst toevoegen of laten toevoegen, laat dan even weten wanneer je NOD is (Niet ongesteld dag). Verder staat daar op je leeftijd maar die weten we al, in welke ronde je zit en of het je 1e kindje is.
Ik kan je geen antwoorden geven, er zijn wel forums die over ovu testen gaan even bladeren en je komt ze tegen.
Groetjes
Kiekeboe schreef:Er is er een zwanger, hoera, hoera!!! Gefeliciteerd Bianca geniet maar lekker van je zwangerschap!!
Hey Baby, met mij alles wel ok, ik heb de zoektocht naar mijn eisprong voor deze maand opgegeven. Had clearblue gebeld zeiden dat ik wellicht te laat had getest. Ben nu voorzichtig begonnen met tempen (3 dagen), mijn temperatuur is erg laag dus dit gegeven en een gemiste eisprong :?: maken mijn kansen voor deze maand erg klein ben ik bang.
Hoe is het met jou? Vind je het al spannend worden? Ik heb mijn NOD een dag na die van jou. Kunnen we weer hard voor elkaar duimen.
Bambam van harte welkom, veel succes met zwanger worden. Onder de topic zwanger worden 2008 heb je een subtopic de NOD-lijst. Als je deze aanklikt op de laatste pagina dan kun je de lijst kopieren en je naam erbij zetten.
Naquin, spannend...je kan de dagen wel omtrekken he! Nou meid ga voor je duimen. Nog maar 4 a 5 nachtjes slapen ;)
Naquin25 schreef:Welkom BamBam71! 😊
Bianca proficiat!!! Genieten meid!! 😉
Bij mij dag 27 van 28 dagen cyclus. Het wordt spannender en spannender. Voel nog steeds steken in de zij, maar nog geen druppel bloed gezien. Zwaar gevoel in de onderbuik is verdwenen. Zou het dan toch kunnnen zijn???????? :oops: Ik heb al van zondag last van die terugkerende steken in mijn zij en mijn buik blijft rommelen, maar er is geen pijn in de onderbuik meer. Ik mag mezelf weer niet te veel hoop geven... :roll: want dan is de teleurstelling weer eens zo groot. Ik zal nog even geduld moeten uitoefenen... :roll: