he frummel welkom en klets gezellig mee
welke ronde zit jij ?
catarinaOud lidBerichten: 338Lid sinds: 12 november 2007
Mili schreef:Dollie schreef:Hallo,
Meiden die mij suc6 hebben gewenst omdat ik van de week naar het ziekenhuis toe moet voor uitleg over medicatie en datum`s vastleggen Bedankt :!: :!: :!: voor het meeleven :!: :!: :!:
Liefs Dollie
Dollie,
Heel veel succes, hou je ons op de hoogte!!
Liefs,
Mili
bloemke schreef:Naquin welkom hier en succes met wachten.
En dollie als ik je vergeten ben succes te wensen sorry maar bij deze veel succes. (ik wist niet meer of ik dat had gedaan ben ook een paar dagen weg geweest)
Mili schreef:Merel, misschien moet ik wel zoveel plassen door een beetje zenuwen hahaha, ik heb ook iets aan me nieren, dus misschien heeft het daarmee te maken..
Jorike, waarom doe je geen digitale clear blue test? Die is heeeel duidelijk!
Liefs,
Mili
kippie schreef:Tjonge tjonge nergeer me maar hoor!
Hier wil ik helemaal niet meer tussen!! wat een &%$#%@ zijn jullie zeg!!! 😈
de groeten mutsen! :evil:
Moi schreef:kippie schreef:Tjonge tjonge nergeer me maar hoor!
Hier wil ik helemaal niet meer tussen!! wat een &%$#%@ zijn jullie zeg!!! 😈
de groeten mutsen! :evil:
San- schreef:Ha Jorike,
De controlelijn is zeker belangrijk, dus goed dat je een andere test hebt gehaald.
We lezen het morgen vanzelf...
Enne Mili,
ik denk dat het goed is om in ieder geval de 35 dagen af te wachten als je dat volhoudt.
Te vroeg testen kan duidelijkheid brengen maar ook teleurstelling... Ik weet het Amy, jij hebt daar een andere mening over hihihihi 😂
Succes in ieder geval!
Groetjes San
jorike schreef:Mili, hoe staat het met jou dan?
Frummel welkom hier. Welke ronde zit je en is dit jullie eerste? Niet nieuwsgierig hoor 😉 .
Elle schreef:Hey Merel,
Zo snel is dat niet. Heb net verloskundige gebeld en kan 12 febr terecht. Mocht ik me nu echt zorgen blijven maken dan kan ik eerder.
Dus ik wacht het even af, ligt eraan hoe ik me voel. Dus dan ben ik al 9 weken.
Maar is normaal hoor tussen de 8 en 12 weken.
Hoe ist met jou???
Liefsss
amy-baby schreef:[quote="San-":1ouam2b8]Ha Jorike,
De controlelijn is zeker belangrijk, dus goed dat je een andere test hebt gehaald.
We lezen het morgen vanzelf...
Enne Mili,
ik denk dat het goed is om in ieder geval de 35 dagen af te wachten als je dat volhoudt.
Te vroeg testen kan duidelijkheid brengen maar ook teleurstelling... Ik weet het Amy, jij hebt daar een andere mening over hihihihi 😂
Succes in ieder geval!
Groetjes San
Naquin25 schreef:Hey Frummel,
Bij ons ook dezelfde vraagtekens!! Ik was aan de pil en had heel wat buikpijn. Ben er mee gestopt aantal jaren terug. Alles zou in orde geweest zijn. Sinds november aan het proberen voor een kindje. Nog steeds niets. 😢 Ik heb een zeer regelmatige cyclus van 29 dagen. Je menstruatie krijg je steeds veertien dagen na je eisprong. Als ik dan terug tel, merk ik dat we die dagen netjes ons huiswerk gemaakt hadden. Maar toch is het nog steeds niets!! Maak me ook zorgen als ik denk aan de krampen die ik vroeger had toen ik de pil nog nam. Hopelijk is er niets mis. :cry:
Mili schreef:Merel schreef:Dat doe je goed lekker relaxen! Geniet ervan en als je nieuws hebt aan de bel trekken! Niet stiekum voor je zelf houden! hahaha :lol:
Nee, ik maak het als eerst hier bekent, mocht er wat te melden zijn.
Toch nog even een vraag, is het normaal als je ongesteld moet worden/of zwanger bent, dat je zo onwijs veel plassen moet.. Ik ga wel 5 tot 6 keer per uur????
kippie schreef:Hallo dames..
Ik ga het maar nogeens proberen dan..zonder vlug uit mn vel te schieten.
Sorry dat ik zo reageer,maar op het moment heb ik gewoon het idee dat de meeste me negeren.(wss is dat niet expres bedoeld ofzo...)Maar ik zit gewoon in een GIGA dip 😢
Wil ook gewoon lekker mee kunnen kletsen..
Ik merk ook dat het steeds drukker word hier.
Maar goed ik zal mn best doen. 😉
Ik weet dus niet echt wanneer mn nod is,aangezien ik al ruim 5 maanden 2 tot 3 x per maand ongi word. 😈 (loop daarvoor nu ook bij de gyn)
Als ik dus uitga van de allerlaatste keer,dan is mn nod woensdag de 16e.
Maar ik ga nu nergens meer van uit...als je begrijpt wat ik bedoel....
as.maandag moet ik weer naar de gyn.
verder duim ik voor alle meiden! hoop dat het raak is!!!
kippie schreef:Hallo dames..
Ik ga het maar nogeens proberen dan..zonder vlug uit mn vel te schieten.
Sorry dat ik zo reageer,maar op het moment heb ik gewoon het idee dat de meeste me negeren.(wss is dat niet expres bedoeld ofzo...)Maar ik zit gewoon in een GIGA dip 😢
Wil ook gewoon lekker mee kunnen kletsen..
Ik merk ook dat het steeds drukker word hier.
Maar goed ik zal mn best doen. 😉
Ik weet dus niet echt wanneer mn nod is,aangezien ik al ruim 5 maanden 2 tot 3 x per maand ongi word. 😈 (loop daarvoor nu ook bij de gyn)
Als ik dus uitga van de allerlaatste keer,dan is mn nod woensdag de 16e.
Maar ik ga nu nergens meer van uit...als je begrijpt wat ik bedoel....
as.maandag moet ik weer naar de gyn.
verder duim ik voor alle meiden! hoop dat het raak is!!!
kippie schreef:KLopt amy!! dat je dat nog weet! de meeste vonden het maar raar! hihi
bianca1 schreef:Hoi riesjannela
Natuurlijk duim ik voor je. Het wachten is slopend, maar wie weet, sucdces en wellicht kan je over 14 dagen heel goed nieuws melden
Merel schreef:Een illusie minder...De :twisted: zijn vanochtend aangebroken. Ben er echt helemaal klaar mee! Ronde 9 daar gaan we weer..... 😞 Elle, nog nooit ovu testen gebruikt. Jij wel? En zo ja wat is jou mening daarover?(en die van andere)
jorike schreef:Lieve dames,
Ik zit hier te shaken op de bank! Heb al rondjes gesprongen door het huis en hysterisch mijn zus opgebeld!!! 😮
Het onmogelijke is toch waar:WE ZIJN ZWANGER!!!!! :D
Ik kan er nog steeds niet bij.... :?:
Mijn vriend zal wel superzaad hebben ofzo, hahaha!
Hoe staat het met de andere testenden????
Saskia15 schreef:Natuurlijk duimen we voor jou ook Riesjanela!
Wij lopen ongeveer gelijk dus als jij het weet duurt het voor mij niet lang meer. (02-02)
Liefs Saskia