babyOud lidBerichten: 929Lid sinds: 23 juli 2007
Jorike gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap.
bianca1 schreef:RIESJANNELA , Ik ben sinds oktober vorig jaar bezig. Op zich is het nog niet zo lang maar gevoelsmatig wel. Ik ben 35 jaar en heb 15 jaar de pil geslikt, hierdoor het gevoel dat ik geen tijd te verliezen heb. Afgelopen weekend heb ik ook mijn ei weer gehad, dus voor mij worden het ook weer spannende weken. Gelukkig lees je op dit forum ook positieve berichten, laten we hopen dat wij over 14 dagen hier ook aan kunnen bijdragen :)
RIESJANNELA schreef:hoi hoi allemaal
hier gaat alles goed. als het goed is heb ik in het weekend mijn ei gehad
en we hebben natuurlijk geklust 😊
dus ik hoop dat het dit keer raak is heb wel last vanaf vrijdag van me borsten
en het was van binnen allemaal dik maar vanaf vandaag niet meer maar weet ook niet of dat dat moet blijven als je zwanger bent of dat de ong dan gwoon weer gaat komen gewoon afwachten dus :?
nou als het goed is heb ik dus nu over 14 dagen mijn nod
hoop zo dat ik deze maand ook mag vertellen dat ik zwanger ben :!:
nou ik hoop dat jullie voor me willen duimen want ik heb het echt nodig 😃 😃 😃
liefs riesjannela
Elle schreef:Merel, balen zeg!
Bah.
Ik heb een forum gemaakt over ovutesten met wat tips.
Als je eraan wilt beginnen kun je het eens lezen. Het gaf mij heel veel zekerheid dat ik wist dat we goed klusten.
Het is een zorg minder, al is het soms wel een gedoe.
Maar... ik ben nu wel zwanger en had het die dagen maar 2 keer gedaan, dus net op het goeie moment door ovutest. 😉 Denk er maar eens over na.
Rest me te zeggen dat je jezelf de komende dagen maar eens extra moet verwennen!!!
Liefsss
Yorike, van harte meid, je bent wel een grote bofkont zeg!!! Sjonge jonge!
Geniet er maar lekker van en welkom bij ons nieuwe forum, zwanger in 2008. 😉
Kippie, hoeveel dagen ben je nu over tijd???
2?
Succes he!!!!! 😂
Liefs
doremi schreef:RIESJANNELA schreef:hoi hoi allemaal
hier gaat alles goed. als het goed is heb ik in het weekend mijn ei gehad
en we hebben natuurlijk geklust 😊
dus ik hoop dat het dit keer raak is heb wel last vanaf vrijdag van me borsten
en het was van binnen allemaal dik maar vanaf vandaag niet meer maar weet ook niet of dat dat moet blijven als je zwanger bent of dat de ong dan gwoon weer gaat komen gewoon afwachten dus :?
nou als het goed is heb ik dus nu over 14 dagen mijn nod
hoop zo dat ik deze maand ook mag vertellen dat ik zwanger ben :!:
nou ik hoop dat jullie voor me willen duimen want ik heb het echt nodig 😃 😃 😃
liefs riesjannela
Tuurlijk duimen we voor je 😃 (duim je ook voor mij dan :oops: )
Dollie schreef:Hoi Ries,
Ja "prima"...
Donderdag moeten we naar het ziekenhuis en dan horen we de datum van de ivf en uitleg over medicatie...
En hoe gaat het met jou :?:
Liefs Dollie
Mili schreef:Kippie, blij dat je er weer bij bent!!
TJM, we zullen het zien, ben benieuwd!! Hoe voel jij je nu?
Meiden, allemaal bedankt dat jullie voor mij en de andere duimen
Merel schreef:Een illusie minder...De :twisted: zijn vanochtend aangebroken. Ben er echt helemaal klaar mee! Ronde 9 daar gaan we weer..... 😞 Elle, nog nooit ovu testen gebruikt. Jij wel? En zo ja wat is jou mening daarover?(en die van andere)
jorike schreef:Lieve dames,
Ik zit hier te shaken op de bank! Heb al rondjes gesprongen door het huis en hysterisch mijn zus opgebeld!!! 😮
Het onmogelijke is toch waar:WE ZIJN ZWANGER!!!!! :D
Ik kan er nog steeds niet bij.... :?:
Mijn vriend zal wel superzaad hebben ofzo, hahaha!
Hoe staat het met de andere testenden????
doremi schreef:Lief dat jullie aan me denken San en Kiekeboe!!! Pfff, ik word gek van mezelf altijd die laatste paar daagjes.... Elk gevoeletje (is dat een woord :? ) wordt geanalyseerd...Ik wil niet hopen, maar doe het toch, brrrrr...
Catarina en Mili, hebben jullie dat nu ook???
Frummel schreef:Hey Kippie: Wat ontzettend *!(*@*&@#*&!(*@ ! Jammer dus, maar wie weet wordt je cyclus nu wel wat meer voorspelbaar!
Doremi: Hier ook het gevoel dat :twisted: :twisted: :twisted: gewoon gaat komen. Heb vanochtend al stiekem getest met matcare ultra. Negatief en ik verwacht dat dat zo gaat blijven!
Ben wel heel hard aan het duimen voor jou en de rest.
doremi schreef:Frummel schreef:Hey Kippie: Wat ontzettend *!(*@*&@#*&!(*@ ! Jammer dus, maar wie weet wordt je cyclus nu wel wat meer voorspelbaar!
Doremi: Hier ook het gevoel dat :twisted: :twisted: :twisted: gewoon gaat komen. Heb vanochtend al stiekem getest met matcare ultra. Negatief en ik verwacht dat dat zo gaat blijven!
Ben wel heel hard aan het duimen voor jou en de rest.
Balen Frummel, maar je weet wat ze (en Ellen) zeggen, geen bloed geeft moed, het kan nog......
cariska schreef:balen zeg kippie en catherina!!
doremi schreef:cariska schreef:balen zeg kippie en catherina!!
Bij jou duurt het ook niet lang meer! 😃 En?? Wat denk je?
angelsvleugels schreef:hoi mijn naam is angelvleugels,ik lees al een tijdje mee leek me wel zo netjes me even voor te stellen,ik ben 30 jaar hed 1dochter van 11jaar.wil ook heel graag een tweede ben nu naar een buitenbaarmoedelijkezwangerschap,alweer tweejaar bezig,alleen dit jaar wat meer onderhande genomen.ik heb alleen mijn rechter eileider,maar ook met 1 kan je zwanger raken.ik heb mijn menstratie om de 28 dagen heel soms 30 ik moet het zaterdag worden,we hebben tussen dag 12 en 14 geklust.maar hed nu niet het idee dat het raak is.ik hed altijd las van gevoelige borsten,en stemmingswisselingen en ik hed een overaktive blaas,dus ik plas gewoon heel veel,ik ben nooit misselijk geweest bij alledrie de zwangerschappen,dus ik zie wel waneer ik over tijd ben.hoop voor iedereen een vruchtbaare 2008,en voor de gene die zwanger zijn Van hartelijkgefeliciteerd.
groetjes angels
Mili schreef:
Spannend he doremi? Nog even en je kan testen, ik begin steeds meer buikpijn onderin me buik te krijgen, dit is geen goed teken, ben ik bang :cry:
Mili schreef:doremi schreef:Mili schreef:
Spannend he doremi? Nog even en je kan testen, ik begin steeds meer buikpijn onderin me buik te krijgen, dit is geen goed teken, ben ik bang :cry:
Heel spannend, wanneer ga je testen?
Ik denk pas zaterdag ofzo, ik wil het eigenlijk nu doen, maar zou het zo jammer vinden als niet zo is hahaha
Mili schreef:Hoop dat het raak is! duim duim duim duim!
Haha, ik zou echt niet kunnen wachten als ik jou was, als ik vrijdag geen ongi zie, dan ga ik meteen testen (dan ben ik 1 dag over tijd geloof ik).
Maar ik lees zoveel mensen over te vroeg getest, dus daarom dacht ik ik wacht nog even, maar wordt steeds moeilijker, gelukkig heb ik geen test in huis, dat scheelt hahaha
desiree86 schreef:Rosita --> NOD 06-01 do as afspraak.
Jorike --> Zwanger
Mili --> NOD 14-01
catarina --> NOD 16-01
Doremi --> NOD 18-01
Cariska --> NOD 20-01
Siegrid --> NOD 21-01
Bloemke --> NOD 26-01
Angelina --> NOD 25-01
Moosje --> NOD 27-01
Vicky --> NOD 27-01
Elisa --> NOD 28-01
Bianca --> NOD 29-01
Anna82--> NOD 01-02
Saskia15 --> NOD 02-02
Baby --> NOD 04-02??
Kiekeboe --> NOD 05-02
San --> NOD 14-02
Merel -->
desiree86 --> NOD 06-02
Van de volgende dames weet ik de NOD niet dus zet jezelf er in als je dat wil… Ook als je naam er helemaal niet bijstaat natuurlijk
Winanda
Liesje88
Hanne
EVA
Kippie
Myrthe
Dollie
Frummel
Veronica2008
Naquin25
Suus77
Ik was een paar dagen niet geweest.. meteen 25 pagina's bijlezen.. kost veel tijd 😂 maar uhh het klinkt misschien stom maar ik voel me soms een soort van 'schuldig' omdat ik nog wel nieuw ben en dan lees je zoveel over al die nieuwen enzo :| dan weet ik ook niet of ik nog wel wat moet plaatsen.. ik ken natuurlijk niemand en niemand kent mij maar ik hoop wel voor iedereen dat ze snel zwanger worden.
succes allemaal en niet verkeerd opvatten hoor!! ik zat er alleen een beetje mee
liesje88 schreef:hcg ik snap t 😉
laten we hopen dat dat het is... ik heb nog geen ongi klachten hopen dat dat zo blijft.... ik werk elke dag de hele dag dus dan zijn de dagen zo voorbij...
desiree86 schreef:hahaha ja dat is zeker zo anders is het 200 pagina's teruglezen ofzo 😂
maar ik ben 21 en mn vriend is 23 en we gaan trouwen in april 😃 leek me leuk als ik dan al zwanger zou zijn.. maar weet niet of het gaat lukken voor die tijd. als er maar een baby komt, liever vroeger dan later maar het belangrijkste is dat ie er komt 😉
hier wel goed verder, ongesteldheid net over en zit in 2e ronde dus weer druk klussen deze maand, volgende week me ei al..
en wat was de 😈 :twisted: deze maand pijnlijk!! :x de laatste x dat het zo pijn deed is 7 jaar geleden :shock: dus hopelijk is het snel raak dan want pijn hebben voor een baby is niet zo erg maar voor :twisted: 😈 wel!! gelukkig korte cyclus 😊
hoe is het met jou
bedankt voor je bericht :D
Mili schreef:Ik heb net getest, negatief!! Balen!
Liefs,
Mili