hoi hoi,
ik ben ook in maart uitgerekend, volgens mij eigen berekeningen 1 maart! ben nu dus ongveer bijna 8 weken zwanger!
DreeOud lidBerichten: 295Lid sinds: 16 juni 2010
Dree schreef:@sushi, ik heb ook pas in week 9 mijn eerste afspraak, en dan nog niet eens een echo, dat komt pas later..
@girl, inwendige echo gaan ze met een soort van staaf met cameratje in je vagina omdat ze zo vroeg nog geen normale echo kunnen doen omdat ze dan niks zien... (geen pretje ;))
pinkeltje100 schreef:@ana ik kan juist heel erg goed naar de wc voor dat ik zwanger was kon ik met pijn en moeite 1 keer in de week maar nu gewoon pijnloos bijna elke dag!
Zonnigekarin schreef:Hoi Denise,
Volgens mij kunnen kinderen tot 2 jaar makkelijk in een ledikant slapen. Tenminste mijn neefje slaapt er nu nog in hij is ruim 2 nu.
groetjes!
kimbo schreef:@ Denise, heb je al lang geen gevoelige borsten meer? Kan wel zijn toch dat het een dagje minder of niets is?
Madelief1980 schreef:Hoi!
@ Btje, ik zie nu in je onderschrift dat je 5 weken en 2 dagen zwanger bent! Dan zijn we precies even ver.....
x Madelief
joyceg schreef:Hallo dames wat hebben jullie gistern een hoop geschreven.
Net even bij gelezen.
Allereerst voor de nieuwe zwangeren gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
Hier gaat het nog steeds het zelfde flink misselijk en het duurt eigenlijk de hele dag door heb al een aantal keer boven de wc gehangen.
Probeer ook steeds kleine beetjes te eten,maar tot nu toe helpt het nog niet echt.
Elke keer als ik iets gegeten heb denk ik oh het gaat goed en een half uur later komt het alweer er uit.
Ben in 3 dagen 3 kilo afgevallen.
Maar ja we klagen niet het is allemaal voor een goed doel en als het nog erger wordt kan ik altijd nog met de gyn overleggen.
Ga nu met mijn mannetje gezellig weg (neem maar een plasticzak mee in mijn tas) iedereen een hele leuke zondag.
Mofie schreef:Hey B-tje,
als je ticker klopt, ben je 8 maart uitgerekend :-)