He Meiden!
Ben weer thuis van een heerlijk weekend met mijn liefste in Wenen! We hebben echt zo genoten, ook omdat dit soort dingen straks met een kleintje toch wat ingewikkelder zijn! Helaas vannacht boven de pot gehangen, iets verkeerd gegeten denk ik.
Eerst even reageren op jullie berichtjes. Moet lachen om de trek in loempia's en sandwichspread! hihi, grappig hoe je lijf werkt. Ik heb geen bijzondere trek, alleen lust ik echt geen koffie meer! Net als Ana dus. De geur alleen al.... En Girl, wel handig voor de hoeveelheid kilo's die je aankomt, als je geen zin meer hebt in chocolade!
Elfje, gefeliciteerd, meid! geniet ervan! Wat je schrijft is zo herkenbaar. Schrijf hier lekker mee, dan kom je er van zelf in!
Joyce, balen dat je zo misselijk bent zeg.... zwaar zeker, ook nu met dit warme weer! Oh en Sandra, jij dus ook al zo misselijk! Sterkte meiden....
Kimbo, wat een geweldige reactie van je oma, heel schattig! Ik broed ook nog op een plan mijn oma het te gaan vertellen.....
Trouwens, dat jij 23:30 haalt! Bij mijn gaat om 21:00 al het lichtje uit.... bizar!
Girl, de smoesjes zijn lastig! De BOB zijn, blaasontsteking hebben, thuis al een wijntje op..... Maar niemand geloofd me volgens mij echt! Ik zou zeggen, ontwijk de feestjes een heel klein beetje tot je het lekker kunt vertellen!
Lauratje, jij hebt dus ook al een aankoop gedaan! Ik had op internet een mooie commode gezien. Toen een belachelijk laag bod gedaan en ik had binnen 5 minuten de reactie dat ik 'm kon komen halen..... eeeeehhhhhh dat moet ik dus nog even regelen.... Want hoe sleep je ongemerkt een commode naar binnen als je een nieuwsgierige buurvrouw hebt???
Suutje, heb jij die doos van Prenatal al ontvangen? ik dacht ook dat ik alles een paar weken geleden al ingevuld had. Maar nog niets gehad. Misschien is het niet helemaal goed gegaan.... straks nog maar eens proberen.
Babeloe, gefeliciteerd!!!! geniet ervan, ook al is het spannend door wat je al hebt meegemaakt! Leuk hoor, we hebben al zo veel zwangeren voor Maart!!!
En Miss Mini, jij ook gefeliciteerd! Dat is inderdaad snel zeg! Best zwaar misschien, maar ook heel leuk! Die twee kunnen straks lekker samen spelen!!!
Sushi, wat leuk dat je tegelijk zwanger bent met je vriendin!!! Straks kunnen de kleintje dan lekker samen spelen, en je hebt waarschijnlijk ook samen verlof! Gezellig!
Btje, fijn dat jullie vakantie zo lekker is geweest!
Lion, jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!
Mofie, jij ook al zo'n prachtige banner! ben jaloers en ik ga denk ik toch ook maar op zoek. Die plaatjes zijn zo mooi!
Girl, over die verzekering. Ik zou even checken wat je verzekering vergoedt. Ik was wel blij met wat er vergoed werd en dus geen reden om over te stappen.
Dree, helemaal herkenbaar! Wij wilden ook zo graag! En we zijn ook super blij, maar er dringen ook allerlei dingen door. Dingen die geregeld moeten worden en hoe het allemaal praktisch moet. Financieel, enz. Maar het zal wel goedkomen! Volgens mij horen die gevoelens er echt wel bij. Je bent bezorgd over je kindje. Ik vraag me af of die Roze Wolk ook wel echt bestaat. Ik ben wel heel erg gelukkig en heel blij met mijn lief. Maar ik ben ook gewoon bezorgd. Ook als ik bijvoorbeeld al weer denk aan de echo van donderdag..... zo spannend! Ik denk dat er de hele zwangerschap dingen blijven waar je 'spoken' kunt zien.... Ach, zo is het leven toch ook? Nooit alleen maar leuk!
He bah! Zonnige Karin, toch nog.... Heel veel sterkte meid, en ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!
Oh meiden, ik heb trouwens dit weekend ook een hele bijzondere droom gehad. Dat mijn zusje ook zwanger is en op 13 maart uitgerekend is! Wij gaan waarschijnlijk volgende week bij haar vertellen dat wij een kleintje krijgen, maar ik heb nu echt het gevoel dat zij dan zegt: WIJ OOK!!!! Heel apart. Zou wel bijzonder zijn. Ik had mijn droom aan mijn moeder verteld, en die moest lachen en zei, vraag het haar zelf! heb zo'n gevoel dat ik in de buurt zit....
Verder voel ik me prima. Behalve moe en zere borsten vooral erg happy. Ik vind mijn man ook helemaal lief en wil hem de hele tijd knuffelen en zoenen. Grappig is dat hij dat wel leuk vind en roept: zo wil ik wel 10 kinderen! Niet dat ik normaal nooit zo ben, maar wel minder! Ik straal ook helemaal volgens hem.
Nou, ik ga maar eens aan het werk, eerst nog even zo'n mooie ticker maken! Fijne dag meiden!
x Madelief