pumiOud lidBerichten: 1.800Lid sinds: 11 december 2009
priscillaq, jeetje wat balen! 😞
maymar schreef:oooooooohhhhhhhhhh wat super priscilaq!!!!!!!!!!!!!! dat is een heeeeeeeeeeeeele grote zorg minder!! maar wat heb je met je schildklier?? te traag of te snel??
maymar schreef:dat ken ik 😞 ben zown 15 kilo aangekomen en krijg et er van mn levensdagen niet meer van af 😞 echt waardeloos maar als mijn schildkier niet goed werkt merk ik dit direct aan mn cyclus... die van 46 was dattie weer te traag was en die van 36 dattie weer goed ging werken maar nog niet optimaal was... hopen dat je schildklier nog goed is meid!!
Liminous schreef:Pris, wat een goed nieuws meid!!!!! Hopelijk is met jou ook alles goed :D
JR schreef:Priscillaq: wat een goed nieuws!! Ben heel blij voor jullie.
Limi: jij veel succes voor maandag!
Sam81 schreef:Ons zoontje Noah is gisteren om 20.28 uur geboren met 32 weken. Hij weegt 1400gr en is 42cm lang. Naar omstandigheden maakt hij het goed.*
loesje80 schreef:Jeetje meiden, wat duurt het voor de bovenste 5 lang... Kan me voorstellen dat je er soms heel verdrietig van wordt.
Dus meiden, van mij, een hele dikke
Ik hoop dat jullie mij oa mogen aflossen! Dan beval ik, en hebben jullie een positieve test! deal?
Liminous schreef:Wat klote Pris! Wanneer moest je nou naar de internist?
Hoe stom trouwens, uitgaande van weer een cyclus van 30 dagen is 29-09 mn NOD.. Precies de dag dat ik gestopt ben met de pil!
maymar schreef:jeutje priscillaq das wel een heeeeeel verschil.... merk je daar niks van??? ik merk het DIRECT als de mijne weer niet helemaal goed is....
maymar schreef:geen nieuws....
Hopelijk zijn jullie zwanger voor dat jullie inseminatie krijgen meis!!
knuffff
JR schreef:Priscilla: hoop dat jullie nu snel zwanger zijn en dat je niet hoeft te wachten tot dec 2011!
Jullie hebben allemaal al zo veel geduld gehad. Duim voor jullie dat dit heel snel beloond gaat worden.
maymar schreef:Ik heb geen geduld meer :(