@loesje
wat een liefie:-D
geniet ervan
vandaag ongi:evil: geworden
op naar ronde 15 laatste ronde ??????????????????please????????????????
groetjes priscillaq:cry:
priscillaqOud lidBerichten: 672Lid sinds: 24 september 2009
maymar schreef:Jeetje meis ronde 15 alweer 😞 maar wat belachelijk dat ze jullie trouwens nog zo lang laten wachten kunnen ze niet een samenlevingstest doen omdat jullie nog niet zwanger zijn maar verder wel alles goed is?
knuffffff meis
Liminous schreef:Jeetje Pris, ronde 15 alweer! Gaat ook hard zeg.. En ik zou idd gewoon om die test gaan vragen hoor!
Hoe is het met de rest van de meiden hier?
Hier weer ongi geworden vanmorgen dus op naar ronde 13!
maymar schreef:hoe is et met jou nu priscillaq? je zit al zown beetje op dag 25?? als ik ff snel goed gerekend heb?? voel je al iets??? bijna je NOD denk? aangezien je wel vrij 'korte' rondes heb... ik hoop et in ieder geval wel voor je meid!!
maymar schreef:Priscilaq en en en en en en en en en??????
maymar schreef:he bah meid 😞 wanneer zijn wij als laatste 4 toch eens aan de beurt 😞 straks eerst maar weer bloedprikken voor mn schildklier
maymar schreef:Jah heb op et moment weer last van mn schildklier heb ik et idee.... Ben bekaf nergens zin inveel haaruitval mn haar word wat sneller vet en heb een cyclus gehad van 41 en die van 46 was die keer dat mn schildklier weer te traag was.... heb maar weer geprikt vandaag en donderdag ken ik bellen voor de uitslag ben benieuws, slik overigens wel heeeeeel trouw mn pilletje nu 's morgens 😂
Hoe is et met jou schildklier?
Multi-gyn?? Nog nooit van gehoord..... Ik weet een beetje wat je bedoelt hoor priscillaq.... Ik heb er soms ook moeite mee daaronder maar niet altijd overigens.... Ik heb op et moment echt giga veel afscheiding :shock: voel et gewoon lopen dus heb nu gewoon elke keer een inlegkruisje in want vind et maar niks.... Ergens heb ik ook et gevoel dat mijn zuurgraad te zuur is maarja geen onderzoeken nog gehad dus ken niks met zekerheid zeggen he 😉
Sinds wanneer gebruik je die multi-gyn nu dan?? Hopelijk werkt et meis en anders toch een samenlevingstest aanvragen ;)
maymar schreef:ik lees net op google dat je het niet direct voor en na de sex kunt gebruiken... dus zo rond de periode van mn eisprong doe ik et dan niet maar denk dat ik et maar eens ga proberen...
maymar schreef:jah t was niet mn schildklier :shock:
Heb gisteren weer 4 buisjes bloed af laten nemen voor een algemeen onderzoek... krijg ik volgende week de uitslag van.
Snap er helemaal niks van :shock: :?
maymar schreef:oh en hoe is et met jou meis?? ;)
maymar schreef:hoe houden jullie et eigenlijk vol??? kun jij de knop een beetje omzetten of zit et ook geregeld in je hoofd dat et nog niet gelukt is??
vind best jammer dat dit topic zo dood is... iedereen is zwanger of heeft inmiddels al t kindje in hun armen en posten hier eigenlijk niks meer... ken et me ergens wel voorstellen hoor want wat hebben hun ons nog te melden?? En ze voelen zich waarschijnlijk 'bezwaard' omdat hun wel zwanger zijn of hun kindje hebben en wij nog niet...
Soms is 'steun' moeilijk te verkrijgen :? hoe ervaar jij dit??
maymar schreef:Tsjah dag 31 en nog helemaal niks :shock: lijkt wel of ze steeds langer worden :? tussen de 30 en 33 is voor mij heel normaal maar de laatste was 41... ben benieuwd hoe lang deze word want heb geen flauw idee wanneer mn ei is geweest.... jij gaat ook snel pfffff dan begin je al aan je 2de cyclus terwijl de mijne nog niet eens geëindigt is :shock:
Ik hoop heeeeeeeeeeeeeeel hard dat jij deze ronde zwanger bent geraakt meis!!!
DUIM DUIM DUIMDUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM!!
lona schreef:@ priscillaq, ja goed hoor. ik zie dat je er al aardig wat rondes op hebt zitten.....?