Tammie78 schreef:Sluit me aan bij meis! ik vind het heel rot voor jullie lou. en ja ook ik vond dsat het bij ons lang duurde! een jaar bij david. toch denk ik dat voor iedereen die dolgraag een kindje wil het lang duurt als je een tijdje bezig bent en dat je dan toch niet echt mag/kan zeggen dat diegenen niet moeten zeuren. ook voor hen is het moeilijk.
Tammie, dank voor je bericht.
ik weet dat natuurlijk ook wel, maar als ik dan ergens die frustratie mag spuien, leek het me hier.Ik heb het hele woord zeuren overigens niet gebruikt, maar ik begrijp je. Kijk als je zo jong bent en bent een half jaar bezig, vind ik het nog geen reden tot paniek, of klagen. Als ik die vrouwen dat dat tóch doen, schiet het in het verkeerde keelgat soms, ja. Omdat je zelf 31 bent en 3,5 jaar bezig....niet klaagt (naar buiten). Zoals gezegd gun ik het een ieder, maar zoals iedereen hoop je toch dat je zelf ondertussen snel (het eerstvolgend?) aan de beurt bent. Ik schrik ervan dat je me op de vingers tikt hiermee. Nogmaals, leef met iedereen mee hoor! Hoop van harte dat het (nu) snel raak is voor alle "wachtenden" hard "werkenden".
Love, Lou