meisjePOud lidBerichten: 2.915Lid sinds: 14 september 2010
@marie louise: Wat ontzettend balen zeg, dat zal een beste rekening zijn! Ja als het als slecht begint dan kan bij mij de dag vaak al niet meer stuk!
maal schreef:@ML wegaan met zn allen duimen draaien dat je een mooi verjaardagscadeautje krijgt! dat heb je wel verdient!! mijn verjaardag is de 17e volgens zon cyclus berekenaar heb ik rond die tijd mn eisprong dus ik hoop ook op een laat verjaardagscadeau, we gaan gewoon keihard proberen afgesproken Marie Louise?
Geniet er maar van lekker het rijk alleen heerlijk zeg af en toe, wat voor een wedstrijd heeft je kerel? 9 is idd oud hij heeft toch 9 jaar deel van je leven uitgemaakt neem je tijd om het te verwerken, miss een thuis welness weekendje, maskertje, voetenbadje? Sterkte!!!
maareuhm eigenlijk moet iedereen gewoon keihard gaan proberen want dit topic is wel toe aan wat meer zwangere lady's!! Ik zeg gewoon iedereen VOOR de kerst!!!
nou nog wat dingetjes thuis doen en dan naar werk.
iedereen een fijne avond
liefs maal
marie louise schreef:* mooi roze is niet lelijk * ;)
mijn mannetje had een schietwedstrijd, zit op een schietvereniging dus vandaar. Hij moet per jaar naar
twee buitenlandse wedstrijden voor zijn poule en aangezien belgie nog het relatiefst dichtbij zit zijn ze daar vanmorgen heen gegaan!
Hij is nu net thuis had niet goed geschoten,dus chaggi nu haha ;)
Enne...maskertjes en voetenbadjes zitten er helaas niet in dit weerkend...moet arbeiten ;( jij ook zie ik, ws heb ik het al
gevraagd hoor maar wat doe je ??( Zaterdagavond is toch wel echt de rotste dag om te werken)
MAAR das een deal! mooi verjaardagskadootje ghehe, ik zit eraan te denken om van die ovulatiedingen te bestellen vanavond als ik thuis ben,om
alvast mijn kadootje veilig te stellen ghehe 😉 Jullie goeie ervaringen ermee??
Anyway, ik ga zo de deur uit! Ik spreek jullie vanaaf nog wel even.....
liefs,