butterfly1984 schreef:@sabrina dat is toch wel een goede inzet van jou vriend.. denk niet dat ik dat bij mijn vriend dat voor elkaar krijg... misschien als we wat langer bezig zijn dat hij ook wel omdraaid. Maar ben jij ook al bij de dokter geweest dan? Normaal mag je toch na een jaar naar de dokter? En ik neem aan dat je bij 14 rondes al wel over een jaar bent?
Ja ik vond het ook wel een goede zet! Hij kwam er zelf mee! Nee, we zijn niet bij de dokter geweest. Dat willen we ook nog niet. Half december studeer ik af (ben ik nu heel hard voor bezig) en we krijgen in november de sleutel van ons nieuwe huis. Mijn man is ervan overtuigd dat daarna, als het straks wat rustiger is en we meer ritme en regelmaat krijgen in ons leven, het wel zal lukken. Tot die tijd ondernemen we nog geen stappen om de MM in te gaan. Zit ik ook niet zo op te wachten eerlijk gezegd 😞 Wie weet dat we hiermee nu al wat bereiken (dat hij geen alcohol meer drinkt en telefoon niet in broekzak...) Ik hoop het. En is het in januari nog steeds niet gelukt dan zien we wel of we er aan toe zijn om naar de dokter te gaan. Ik vind dat niet niks eerlijk gezegd! Iedere maand die teleurstelling is natuurlijk ook niet niks, maar naar de dokter vind ik ook weer heel wat! Misschien ben ik er ook wel teveel mee bezig geweest met het zwanger willen worden, ik laat het nu al veel meer gaan moet ik zeggen. Ik denk dat dat beter is. Heb ook wel genoeg afleiding nu 😊