marloes, klussen is het beste om de dag vanaf 6 dagen voor tot 4 dagen na je verwachte eisprong (meer dan 1 dag na je eisprong heeft eigenlijk geen zin, maar dat is als je niet zeker weet wanneer je je eisprong hebt, zodat je niet te vroeg stopt met klussen als toevallig je eisprong net 1 of 2 dagen later valt dan je verwacht had, met ovulatietesten kun je dus 1 dag na je eisprong stoppen).
Selly, ik wil je niet bang maken, maar dat je ongi wordt wil echt niet zeggen dat je een eisprong hebt... Je lichaam breekt het baarmoederslijmvlies op een gegeven moment ook af als er geen eisprong is geweest. Als je hier meer over wilt lezen moet je eens rondneuzen op de site van de nederlandse vereniging van obstetrie en gynaecologie:
www.nvog.nl lees b.v. maar eens de folder over polycysteus ovariumsyndroom (PCOS). Ook op de site van de nederlandse huisartsenvereniging staat nuttige informatie:
http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBU5a.htm Nogmaals sorry als ik je hiermee ongerust maak, maar het is denk ik wel goed om alvast te weten, ik heb er helaas ook mee te maken gehad, gelukkig heb ik nu met behandeling wel een cyclus met eisprong.
Slotje, met mij gelukkig alles goed, deze week nog weer bloed prikken en dan binnenkort weer controle in het ziekenhuis. Ondertussen in afwachting van de eisprong, zou deze week moeten zijn, dus druk aan de klus. Ik las dat jouw huis inmiddels bewoonbaar is, fijn! Zijn jullie al helemaal verhuisd dus? Nog veel te doen waarschijnlijk? Heb je nog vakantie of ook weer aan het werk?