hahaha prachtig, wel zh was dat?
(cliniclowns zijn cool ;))
RebeccaOud lidBerichten: 2.499Lid sinds: 3 augustus 2010
Rebecca schreef:He Mrt,
Ik herken mezelf hier volkomen in. Ook ik werk gemiddeld wel zo'n 60 uur per week (en soms helaas nog wel meer :() en ik heb niet bepaald een beroep waarbij minder werken een optie is. Ik heb dus heel goed moeten nadenken wat ik met mijn carriere wil en ik moet je bekennen dat ik dat nog steeds niet weet. T liefst zou ik vier dagen werken en mijn vriend dan ook. Mijn kinderwens is groter dan mijn carrierewens en dus zou ik, als het echt onmogelijk is dit werk te blijven doen, ander werk gaan zoeken waarbij kinderen makkelijker te combineren zijn, want ik wil mijn kinderen wel zien opgroeien. Mede ook hierdoor vind ik t ook super spannend nu gestopt te zijn met de pil. Ergens in mijn achterhoofd heb ik altijd het idee gehad dat ik moeilijk zwanger ga worden (in mijn fam ook zo) en dus wil ik geen jaren wachten, maar gewoon vanaf nu al kijken hoe het loopt. Idd zoals je zegt, over twee jaar hebben mijn vriend en ik waarschijnlijk nog precies hetzelfde leven dus waarom nu niet al stoppen... als ik jou was zou ik dus gewoon lekker stoppen en kijken hoe t gaat (waarom eerst drie maanden wachten?) en gewoon die opleiding starten. Meestal lukt het ook niet meteen en heb je je opleiding al klaar mocht er een kindje komen... Heel veel succes en lijkt me leuk in contact te blijven!
slotje schreef:Ik herken mezelf hier juist helemaal niet in! Nou ja in het eerste stukje wel want ik ben ook aan de pil gegaan omdat ik een rare cyclus had.
Maar het beangstigende gevoel herken ik totaal niet. Bang ben ik er ook zeker niet voor. Mijn werk is zeker heel erg leuk en zal het misschien ook wel moeilijk vinden om minder te werken maar zoals rebecca al zegt wil ik liever een kind dan een carriere 😃 Geld verdienen kan ik op nog wel meer plekken doen 😊
Het juiste moment... Tja geen idee is dat er wel?
Maar als je nog zo twijfelt zou ik nog even wachten... want alleen als je 200% zeker bent zou ik er aan beginnen.
Rebecca schreef:je zit in de ontkenningsfase 😉 zo'n test is niet voor niets positief toch.. en hoelang is de MK geleden?
marie louise schreef:hoop voor je dat het raak is deze keer pinky!!! spannend hoor, nu afwachten wat de gyn zegt??
@ rebecca..ahum je bedoelde mij zeker ipv slotje haha
maar ik werk voornamelijk met ouderen/volwassenen.
Wat ben je trouwens fanatiek bezig op dit forum ghehe..vakantie???
Lin23 schreef:Woow, ik kijk vanuit mijn hotel even hoe het met iedereen is en zie dat Pinkymeid zwanger is: GEFELICITEERD!! Echt super nieuws, hopelijk gaat het nu allemaal goed. Proberen toch te genieten!
slotje schreef:Maar ik heb ook gehoord dat de meeste meiden niks merken tot na hun nod, dus misschien daarom pinky :)