wendytjeOud lidBerichten: 1.007Lid sinds: 5 augustus 2009
vrijdag geloof ik
wendytje schreef:Vraagje: hebben jullie kindjes al echt "drolletjes" ontlasting?
Vinny45 schreef:Sandra! Ik heb je verzoekje gehad, maar doe ik iets fout? Ik klik dan gewoon op wijzigingen opslaan toch? Maar dan gebeurt er niks.....of ben ik nou zo gek? HELP!! hi hi hi.
wendytje schreef:@lautje: word Kevin dan wakker van zo'n schrikreactie? Tygo had dat ook vaak, bijna slapen en dan door die schrikreactie weer klaar wakker... Heb toen de puckababy slaapzak gekocht. Sindsdien slaapt hij veel rustiger en beter. Hij maakt zichzelf niet meer wakker door zijn handjes.
Linny, als ik het goed heb heeft jouw kindje ook last van reflux? Lisanne heeft het ook heel erg gehad (verborgen) ik weet er alles van hoe zwaar en moeilijk het kan zijn om een kindje te hebben wat altijd pijn heeft en constant huilt. mocht je er behoefte aan hebben dan kun je altijd pb-en
Myra6 schreef:@Linny ik kan er ook niet goed tegen laat haar ook wel eventjes jengelen maar als ze echt gaat krijsen dan is inderdaad wel wat loos dan heeft ze honger..
Wat fijn zeg dat je zo lekker gewinkeld hebt en dat jullie lekker verwend zijn heerlijk toch?! Wat goed dat je in een restaurant gevoed hebt! Ik heb dat eigenlijk nog gedaan is ook nog niet nodig geweest. Bedek je de boel dan ook een beetje of heb je een voedingsshirt? Met sommige kleding heb ik zelf wel dat de hele boel omhoog moet haha.