sonja2009 schreef:mayelaa mijn moeder heeft pas een buikoperatie gehad ook met 3 mini sneetjes ook in haar navel maar daar zie je echt helemaal niets van en je hebt daarna veel minder last ervan hoor je hebt kans dat je met een grote snee niet mag tillen ook yara niet maar het is natuurlijk jou keuze
lovesivo ja ik zal het hier neer zetten ik ga hem morgen ochtend openhalen moet dan ook plas in leveren bij het lab ben eigenlijk nu wel benieuwd of ik geen chlamidia heb hahhaha
Klopt idd dat je er niet veel last van hebt (normaal gesproken) en je mag ook veel sneller weer van alles.. Bij een gewone operatie mag je 6 weken minimaal heel weinig.
Maar toch wil ik hiervoor gaan. Heb echt een probleem navel, daar komt geen snee in.. Nooit van mn leven.. En volgens die klote arts zouden er voor mij, door mn overgewicht, heel veel risico's aan zitten.. En zie het gewoonweg niet zitten om wakker te worden en er alsnog achter te komen dat het wel op de oude manier gedaan is..
Wel fijn dat je me even proberen op te beuren door een goede ervaring te delen 😉 (mn schoonmoeder heeft er namelijk naar ruim 2 jaar nog wel eens last van zei ze laatst...)