LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
Wat ontzéttend fijn om te horen Linny!
sonja2009 schreef:ja shadylady gewoon 61 kilo maar goed dat ik niet met jullie mee doe want dan konden we volgende week wel beginnen aan een tweede kindje hihi
shadylady313 schreef:Jo-jootje:
Ik laat hem gewoon liggen totdat ik mezelf aangekleed heb enzo en als ik dan klaar ben dan ligt ie ondertussen in coma!! Haha. Ik vind het nu al een groot succes dat buikslapen. De nachten leg ik hem nog wel gewoon op zijn rug, nachten zijn altijd al goed gegaan dus dan hoeft het niet maar overdag wilde hij gewoon echt niet slapen, ik dacht ook echt dat semmy op zijn buik geen zak aan vond maar als je gewoon ff volhoudt dan blijkt het ineens wonderen te verrichten. Hij ligt nu ook alweer in zijn bedje te slapen op zijn buik!!! Wauw!!!
Mayella:
Hou je het nog een beetje vol? We snappen het gerust als je afstand neemt van hier hoor, al zouden we je wel missen natuurlijk! Gefeliciteerd met je mannetje!!! Ik hoop dat je er evengoed een leuke en gezellige dag van kunt maken! Zet hem op, je kan het!!! En die bepaalde persoon, is dat toevallig je schoonmoeder?? Want dat is hier heel herkenbaar hoor!!...
Sonja:
Aaaaaaaaaahhhh 61 kilo!!!!! Jaloers!!!!! Ik nog steeds 68,6…. Echt niet leuk maar over twee weken begint mijn dansseizoen weer!!! Weer lekker 2 uurtjes in de week dansen!!! Joehoe!!
Lovesivo:
Jij bent volgens mij echt een sexanimal samen met ivo hahahahaa!!!! Nou, geniet er maar lekker van hoor!!
Semmy heeft gewoon van 23:00 tot 9:00 geslapen!!! Wauw!!! En nu ligt hij dus ook alweer lekker te pitten. Zal zo nog is ff bij hem checken… ja wat een klote weer is het buiten he??? Pfff, niet leuk! Ik wou vandaag nog wandelen maar dat zit er dus ook niet in…
sonja2009 schreef:ja idd en anders is het zo toch nog wel te doen want heb totaal geen last van haar en om 10 uur ligt ze lekker op bed
ben trouwens bij de huisarts geweest en ik ga een koperspiraal laten zetten die kan 10 jaar blijven zitten stoot geen hormoon af die zorgt ervoor dat zaadcellen onvruchtbaar worden je bent dan wel iets heftiger ongesteld en wat pijnlijker maar dat boeit me niet wil gewoon geen hormonen in me lichaam krijgen de kans op evt een zwangerschap is 0,8 tot 1% per jaar dus dat is minimaal en als ze hem eruit halen ben je direct weer vruchtbaar
Tara28 schreef:wahaha, volgens mij heb ik nog wat last van zwangerschapshormonen....wil ik net de was ophangen en denk ik van die was ruikt helemaal niet lekker fris....Oeps, vergeten wasmiddel bij te doen;) Nu draait ie nog een keer....
Lunanoa schreef:Waaaaaaaauw wat super Vinny!!!! lekker hoor :D