Allereerst: thnx voor jullie lieve reacties, zal er zo verder op ingaan!
Bibi: thnx voor je berichtje! Komt zeker niet fel over, misschien wat bemoeierig, maar dat is niet erg hoor! ;)
Hoe gaat het met jou? Al weer aardig opgeknapt? En de kleine meid er alweer bovenop?
Je hebt een lekker drukke week voor de boeg, succes! En beterschap jullie beide!
Jannie: lekker dat een collega voor jullie heeft gekookt! Wat een luxe!
Juup: het heeft geholpen, vandaag is het al een stuk beter weer! Het zonnetje schijnt hier heerlijk, heb je goed voor me geregeld! ;)
Kruimeltje: ik heb inderdaad al vaak hulp hiervoor gehad en heeft allemaal niet geholpen. De laatste psycholoog gaf mij zelfs tips!! Voor wat ik het beste erna kon doen, om mijn gebit niet te beschadigen! :shock:
Je smileys helpen wel hoor! Lach me kapot om al die leuke gezichtjes!
Gaat het nu wel goed op je werk, met die 4 uur werken? Je moet dan niet alsnog langer blijven he!!
Wat gevaarlijk met het gas! Gelukkig is er niets gebeurd! Volgende keer controleer je nog wel een 2e keer denk ik, of je het goed hebt uitgezet...
Geit: ja nog 10 maanden!! Gaat nu best snel!
Mijn vriend weet dat ik dit probleem heb. Heb het nu zo'n 15 jaar en hij weet het ook al die tijd al, maar weet nu ook niet zo goed meer wat hij er nog meer aan kan/moet doen...
1981: thnx met onze keuken! :)
Het is soort van gebroken wit/vanille/creme achtig... Hahahah gewoon heel licht dus, maar net geen wit...
Mijn vriend liep op dat moment gelukkig net weg en ik zag al dat mijn moeder naar mij keek, dus ik heb expres niet teruggekeken. Maar daarna hadden we het er nog wel over! Wat een toeval zeg!
Wat goed dat je deze week nog thuis blijft, hoop dat je zo genoeg aansterkt en alles binnen kan houden!
Ik heb geen idee of ik een combinatietest zou laten doen... Zitten daar eigenlijk consequenties aan vast? Dat het daardoor misschien mis gaat met de zwangerschap?
Sterretje: balen dat het nog niet helemaal schoon is... Wanneer is de curretage?
Hier: moet zeggen dat ik achteraf misschien een beetje spijt heb, dat ik gister heb verteld dat het op gebied van mijn eetstoornis weer niet goed gaat...
Gister was ik vrij snel erna op het forum gegaan, omdat ik het kwijt moest. Wil jullie eigenlijk ook niet steeds met al mijn gezeur opschepen, maar heb hier net als veel van jullie, het gevoel dat jullie echt vriendinnen zijn bij wie ik mijn hart kan luchten...
Maar nu ik het toch gezegd heb, zal ik er gelijk maar wat meer over vertellen...
Het is zo'n 10 jaar geleden begonnen en toen was het ook heel heftig... Maar wel met vlagen... Zo kon ik maanden niks eten of anders weer eruit spugen en dan weer een paar maanden, ging het goed.
Zo gaat dit eigenlijk al die 10 jaar... De laatste keer dat ik zo'n periode had, is inmiddels 2 jaar geleden. Wel heb ik dan soms een zwak moment en gooi ik het er weer uit, maar dan is het 1x in de paar maanden... Weet niet of ik dat nu wel of niet lang geleden moet vinden. Maar de afgelopen 2 jaar wel iedere dag in mijn hoofd gehad natuurlijk...
Ik voel inderdaad de stress van de afgelopen weken, maar ook van de aankomende weken... De verbouwing, het verhuizen, huis verkopen, werk, vakantie, bruiloft...
Ik heb al vaker hulp hiervoor gehad en dat valt zo tegen... De een geeft juist tips! De ander zegt me dat ik gewoon meer moet eten... Het blijft gewoon moeilijk.
Mijn vriend weet ervan en kan er ook heel realistisch over zijn.
Ik weet dat het heel slecht voor me is, ik weet de gevolgen, ik weet ook dat het niet goed is i.v.m. de vruchtbaarheid. En toch kan het me niet tegenhouden.
Ik weet namelijk dat ik zwanger kan worden en ik weet (denk ik) dat ik een grens heb en daar niet over heen zal gaan...
Ik wordt er wel radeloos van, want een heel leven lang rondlopen met deze gedachtes lijkt mij echt hel!
Heel ego verhaal, maar hoop dat jullie hierdoor een beetje mijn 'denkwijze' begrijpen ofzo... Sorry, het wordt nu echt een heel warrig verhaal volgens mij!
Ben altijd bang dat het aanstellerij is of dat jullie dat vinden, want dat gevoel krijg ik zelf wel een beetje...
En heb het gevoel dat ik de laatste tijd hier alleen maar aan het klagen ben en dat ik mezelf zielig vind ofzo. En daar baal ik ook weer van!
Ik ga nu echt stoppen, want ik maak het alleen maar erger!!
Misschien straks nog een vrolijker berichtje!! Vanavond ben ik er in ieder geval niet! Ga langs bij een vriendin die ik al een tijdje niet meer heb gezien en haar nieuwe huisje ga ik bewonderen! Heb er zin in!
Ik ga weer verder met werken!
(Speciaal voor Kruimeltje!)