@ Jannie, vandaag wel iets langer door gegaan (van 9.00 tot 13.30 uur) omdat ik even iets wilde afmaken.
Maar meestal lukt het aardig om me aan die 4 uur per dag te houden. Vind ik ook wel heel knap van mezelf.
@ Sterretje, jammer dat die HSG toen niet gelukt is.
Misschien willen ze die wel nog een keer proberen als ze je verder willen helpen.
Heb je een fijne gynaecoloog? Ik snap heel goed hoor dat jullie niet nog langer willen "aanmodderen".
Je biologische klok tikt gewoon ook heel hard verder ... ken het gevoel helaas zelf ook.
@ Bibi, goed dat je de huisarts gaat bellen voor een doorverwijzing.
En netjes op tijd naar bed he deze week 😉
@ Mcm, goed dat je het even een beetje rustig aandoet.
Het gebeurd vaak hoor dat als je verplicht rust moet nemen dat dan de vermoeidheid van een lange periode er allemaal uitkomt.
Ik noem het zelf maar "achterstallig onderhoud".
Jij bent volgens mij ook zo iemand die altijd gewoon doorloopt/doorrent en er de tijd niet voor neemt om even te "voelen" hoe het met je gaat.
Nu je daar ineens verplicht de tijd voor moet nemen voel je pas hoe moe je eigenlijk was/bent.
Fijn dat je geen harde buiken meer hebt gehad. En ook voor jou ... lekker rustig aandoen! Je hebt het nodig!
Ik kon er helaas geen groter zonnetje bij vinden, maar buiten is de zon ook elke keer kwijt achter de wolken.
Dank je voor je complimentjes ... ik ben ook wel met computers groot gebracht hoor (zelfs op mijn leeftijd)!
Wij hadden toen ik nog op de lagere school zat al een commodore computer waar cassettebandjes in moesten die op een draagbaar zwart-wit-tvtje was aangesloten.
En daar kon ik dan spelletjes op doen.
Later kregen we een "echte" computer (zat ik op de Mavo) en maakte ik daar ook mijn werkstukken vaak op.
Mijn vader heeft halverwege de jaren '60 al voor het eerst met computers gewerkt .. dus ik denk dat het door hem komt dat ik er zo handig mee ben.
@ Juup, hier ook het idee dat het deze ronde niet raak is, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit ... dus ik blijf ook gewoon op het broedbankje zitten.
Je bent trouwens wel de eierkoeken vergeten als je Sonja Bakkers voorloper was 😉
@ Yvonne, lastig he dat je dat het dan aanpruttelt en niet gewoon doorzet. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
En als het echt niet doorzet misschien toch een testje eraan wagen? Ook omdat het anders voelt?
Het kan heel goed dat je cyclus (langzaam) korter wordt nu je aan het afvallen bent.
@ Chocola, kan het nog "achterstallig onderhoud" zijn?
Vermoeidheid van alle spanningen/emoties van je MK?
@ Wendyl, ik voel eigenlijk niets. Heb ook zomaar het idee dat ik niet zwanger ben.
Maar misschien gaat dat nog wel omslaan hoor.
Ik ga eerst even afwachten wat morgen de uitslag van het bloedprikken is en dan meteen maar even aan de gyn vragen wat ik moet doen als ik nu weer niet ongi ga worden rond mijn NOD.
Natuurlijk eerst een zwangerschapstest ... maar als die negatief is wat ik dan moet doen.
Ik hoop natuurlijk dat ik of een positieve test heb volgende week en dat ik anders gewoon ongi word.
Maar nu kan ik weer eens niets anders doen dan afwachten (maar volgens mij is dat het enige recept voor zwanger worden ...
Neem een grote pan. Doe daarin 5 liter geduld, 104 stukjes baby-making-love en 2 kilo geluk).
Zet de pan op het vuur en breng het geheel langzaam aan de kook. Draai het gas laag en laat de soep 1 jaar trekken.
Proef de soep en voeg indien nodig nog een paar liter geduld en extra baby-making-love toe.
Laat de soep daarna nog 1 jaar doorgaren ... smaakt de soep hierna nog steeds niet, neem contact op met de gynaecoloog.
Sorry ik probeer er maar even een grapje over te maken ... maar het valt allemaal niet mee.
Goede oplossing kookboek voor de afgebladderde verf.
Ik hoop voor je dat de kijkers een bod doen.
Hier vanmorgen bloed laten prikken (pff wat was het weer druk).
Daarna ziekenhuis gebeld voor een belafspraak op vrijdag.
Op vrijdag was er niemand beschikbaar omdat de helft van de mensen naar een congres (ofzo) was.
Dus nu een afspraak dat ze morgenmiddag tussen vier en vijf terugbellen. Ik ben benieuwd naar de uitslag.