Jannie Fijn dat je een buikje krijgt, lijkt mij ook super. Dan kan je er lijkt mij toch extra van genieten! J Veel plezier in Texel!
Wendy Fijn dat jullie je samen bij de pauze neer kunnen leggen! Ga lekker genieten van alle voorbereidingen 😃
Een persona is eigenlijk een voorbehoedsmiddel (trouwens misschien kan je hem nu in je pauze dus ook gebruiken ipv condooms of de pil ofzo).
Maar ik gebruik het dus juist om wel te weten wanneer mijn vruchtbare dagen en eisprong zijn.
www.persona.info daar staat het helemaal uitgelegd. Ik gebruik alleen die van mijn nichtje en dan koop ik elke maand een pakje met staafjes gewoon bij de apotheek. Ik vind het eigenlijk best handig.
Duinrell is na deze week nog 1 week, maar officieel ben ik na vrijdag klaar. De laatste week ben ik er meestal wel, maar dan heb ik meer vrijheid en kijk ik gewoon een beetje waar ik zin in heb.
Balen zeg van het huis!
Super dat de uitslag goed is, dat is echt wel super fijn om te weten!
1981 Super dat de clomid zijn werk doet!
Toch wel een geruststelling denk ik dat je niet ineens zwanger bent van een zesling ofzo 😉 Wij zijn ook niet van het elke dag klussen en ook wij hadden de vorige keer bij de gyn dat ze zeiden dat mijn ei er aankwam. Ik heb toen gevraagd aan de gyn wat zij ervan vond. En ze zei gelijk als om de dag beter voor jullie voelt moet je je daar zeker aanvast houden. Anders wordt het een verplichting en dat is ook niet zo goed.
Geit Hoe gaat het met jou? Het gaat inderdaad zo snel omdat ze pas zo laat getest heeft. Gelukkig kan ik wel tegen haar alles zeggen, dat is wel fijn! Als ik het even moeilijk heb, dan zegt zij meestal je mag er heus wel van balen hoor. Dus dat is wel heel lief.
Trix waar zit jij nu in je cyclus? Spannend zeg!