@Trix: dat is erg balen meid, vreemd dat je temp hoog blijft. Ik temeratuur zelf niet, maar snap dat dit wel vreemd is dat die hoog blijft?
@Faith: heb je nog vakantieplannen?
1981Oud lidBerichten: 1.955Lid sinds: 28 augustus 2009
juup schreef:
Tweety: voor jou ook spannend dus? Zit je stiekem ook op het wachtbankje? dan bestel ik er ff een test bij 😉 Wat heb je vandaag bij de gyn gedaan
QUOTE]
vlg week donderdag pas 😊
zit niet echt op wachtbankje, pas als mijn HCG gedaald is, ik klus wel maaar kan net zo goed zijn dat mijn HCG dus nog te hoog is. ik hou 49 dagen aan en zit nu pas op dag 31 😉 dus moet helaas nog even 😊
kruimeltje schreef:Gisteravond waren we nog even bij mijn moeder. Mijn oudste zus zat daar ook met haar gezin (neefjes van 18 en 14 en nichtje van 22) en die vroeg gewoon plompverloren of niet onderhand nog niet weer zwanger was 😞
GRRR, dan zouden we het toch wel verteld hebben ...
Dat zij zelfs door de pil heen zwanger raakte ... en na de eerste zelfs zonder ongesteld te worden meteen weer zwanger was ... ja dat geluk hebben wij helaas niet.
1981 schreef:
Weet niet goed wat ik er trouwens van moet denken of zeggen: maar lijkt er op dat ik soms de laatste dagen wat moeier ben en heb nog steeds last van natte afscheiding, mmmm.....een teken?? Ik durf niks te hopen, durfde het ook hier niet te zeggen, maar toch even gedaan! Ben weg, doeg!
1981 schreef:Heb het lijstje even iets uitgebreid. Wendyl gaf aan dan op vakantie te zijn, dus we hebben er nog even een weekend voor de zekerheid bijgeplakt.
Wil iedereen dit weer aanvullen?
Bedankt meiden!
Naam: ..........Za 18 sept.........zo 19 sept.........Za 25 sept.........zo 26 sept.......... za 2 okt............zo 3 okt..............Woonplaats:
1981 ..................ja................misschien..... ...........ja.............misschien............... ja...................misschien.................Omgeving Kijkduin
Rakker...............nee..................nee..... ............ja.......................ja.....................??......................??.......................omgeving Eindhoven
Juup...................ja.....................ja .................ja.....................ja........................??.....................??........................omgeving Almere
Kruimeltje......tot 5 uur.................ja...............misschien.... ........misschien...............??......................??.......................omgeving Apeldoorn
Geit.................ja..................misschien ..........misschien...................ja.......... ........??.....................??........................omgeving Eindhoven
Juffie................ja.....................ja... ...................ja.......................ja.... .............??.......................??.......................omgeving Kijkduin.
Wendyl.............nee..................nee…...................nee....................nee.... ..............ja.....................ja........................omgeving Utrecht
1981 schreef:
Herkennen jullie het volgende?: Wil graag zwanger worden, maar als ik er soms over nadenk, zie ik het helemaal niet voor me. Niet in de zin dat ik het niet wil, maar meer in de zin dat ik het niet zie gebeuren, klinkt vreemd, maar is dit voor iemand herkenbaar??!!!