@ Juffie, inderdaad zie je niet alles met het snorkelen, maar wel veel hoor. De laatste paar pagina's 8 - 11 (vanaf de foto's van mijzelf in bikini) zijn allemaal tijdens het snorkelen gemaakt.
Tijdens het snorkelen duik ik tegenwoordig ook rustig naar 5 of 6 meter diep om een foto te maken.
@ Jannie, ja baas ... ik heb netjes geklust hoor terwijl jullie nog gezellig aan het forummen waren gisteravond 😉
Ik was veel te blij dat ik eindelijk een positieve ovu-test had.
Veel plezier met het etentje vanavond!
Lekker even met z'n tweetjes genieten.
Ik hoop en duim zo voor je dat je volgende week goed nieuws krijgt!
@ Juup, dus ook nog geen bloeding van de Primolut gehad?
Vervelend hoor, want volgens mij is het toch de bedoeling dat je daar ook een bloeding van krijgt?
@ Jeannette, ja erg he al die kletskousen hier ... maar toch ... dit is echt een topic waar je van iedereen gaat houden.
De meiden hier voelen voor mij echt al als vriendinnen! Ik kan ze gewoon niet meer missen.
En als je niet alles kunt onthouden ... tipje: open een wordpad of kladblokvenster en schrijf daar je reactie in tijdens het lezen.
Dan aan het eind knippen en plakken en klaar is Clara (uh jeannette) 😉
@ Nettie, balen meis dat je toch ongi bent geworden.
Ik had goede hoop voor je maar helaas dus weer een teleurstelling.
@ Jazzy, inderdaad is dit alweer een hele opluchting.
Weer iets positiefs, want het wachten zonder dat er wat gebeurde ... nou daar kon ik echt heel erg slecht tegen.
@ 1981, voor boven water gebruik ik meestal mijn spiegelreflex Canon 400D
en voor onder water hebben we een Canon Ixus 110 met onderwaterhuis.
Ook een mooi cameraatje die ik ook vaak meeneem als ik geen zin heb om met mijn grote camera te sjouwen.
Ik kan je alvast verklappen dat het heel moeilijk is om 8 dagen zonder forum door te komen.
Zorg maar dat je in de vakantie genoeg andere afleiding hebt anders lukt het gewoon bijna niet.
Je gaat ons gewoon missen ... maar dat geeft niet hoor, als je terug komt van vakantie zijn we er weer om je op te vangen 😉
Goed dat je weer een lijstje hebt gemaakt, ik ga hem straks onderaan mijn berichtje even aanvullen.'
Ik zie alleen wel dat beide data wel eens moeilijk kunnen zijn ... 18 september hebben we kaartjes voor de schouwburg (moet ik dus om 19.00 uur weer in Apeldoorn zijn).
En 25 september viert mijn moeder denk ik haar verjaardag (is 26 sept. jarig), maar dat weet ik nog niet zeker.
@ 1981, het is volgens mij niet of bijna niet mogelijk om een foto in een berichtje te plaatsen vanaf je eigen computer.
Dan moet je ze eerst in een online fotoboek zetten (bijvoorbeeld
www.photobucket.com) en dan daar een link naartoe maken.
@ Juup lekker dat je eerder weg mocht op het werk.
En fijn dat je toch morgen nog even bij de gyn terecht kunt.
Laat ze maar eens even kijken of alles nu goed is of niet.
Want die buikpijn wordt ook wel heel vervelend als het maar blijft duren.
@ Puttenaar, ja fijn he eindelijk een ei.
Ik denk dat ik inderdaad een ronde heb overgeslagen.
De eerste maand na mijn curettage was nog "ontzwangeren" en daarna kreeg ik echt een "normale" tempcurve.
Nu een positieve ovu-test en wachten of mijn temp ook netjes omhoog gaat.
@ Nettie, ik heb dat ook wel een beetje hoor.
Ik ben ook bang dat ik van een volgende zwangerschap in het begin minder kan genieten.
Je bent gewoon niet meer zo onbevangen als bij de eerste zwangerschap.
Vandaag weer een dikke 2e streep op de ovutest.
vanmorgen nog geen tempverhoging dus vanavond nog een keer klussen voor de zekerheid.
Ik heb wel het gevoel dat mijn BH weer strakker gaat zitten, dat doet ie altijd na mijn eisprong.
Vanmiddag ook even lekker wezen shoppen bij de Steps.
Ik had steeds niets gekocht want als ik weer zwanger zou worden zou het dan weer niet passen enzo, maar nu dacht ik gewoon doen en als het straks in de kast hangt en niet meer past ... jammer dan!
Mijn ei kondigde zich ook aan nadat ik de babykamer had afgebeld dus misschien word ik ook wel zwanger nadat ik leuke nieuwe kleren heb gekocht.
En zo niet dan heb ik in ieder geval weer wat leuke nieuwe kleren 😃
Echt een heel gaaf jurkje gehaald met een vestje (zoeen met alleen mouwen en een achterkant).
En nog een witte strakke broek (skinny) met een witte blazer.
Was uitverkoop, dan kan ik me altijd moeilijk inhouden met kopen 😉
Even kijken of het lukt om de plaatjes er ook bij te zetten van de kleding.
Ik kan geen plaatjes vinden van het colbert en het vestje, maar dit zijn de broek en het jurkje.